Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: [2,2dti]

Postprzez lanbo » 06 sty 2010 01:30:31

Wkład grosze gorzej z obudową niewiem ile nowa ale może być droga u mnie w obudowie znajduje się podgrzewacz
http://www.allegro.pl/item855100756_opel_frontera_b_2_2_dti_obudowa_filtra_paliwa.html
Avatar użytkownika
lanbo
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Obrazki: 0
Dołączył(a): 01 cze 2009 21:05:26
Lokalizacja: Węgrów -Warszawa
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2,2dti]

Postprzez maciar » 06 sty 2010 07:05:09

tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

odpalnie na zimno

Postprzez frotek2002 » 23 sty 2010 16:11:19

Witam
Mam problem taki. Frotka stoi 1 tyg w garażu. Po tygodniu chcę ją odpalić to kręci kręci ale za wielkiej ochoty do odpalania to nie ma.
Moje pytanie brzmi co może być tego przyczyną??
A frotka do 2.2 dti z 2002
frotek2002
 

Re: odpalnie na zimno

Postprzez jrzeuski » 23 sty 2010 16:57:06

Paliwo mogło wrócić do baku.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez frotek2002 » 24 sty 2010 12:07:49

a i jeszcze odpalił na dwóch cylindrach
frotek2002
 

Re: odpalnie na zimno

Postprzez maciar » 24 sty 2010 14:03:09

frotek2002 napisał(a):Witam
Mam problem taki. Frotka stoi 1 tyg w garażu. Po tygodniu chcę ją odpalić to kręci kręci ale za wielkiej ochoty do odpalania to nie ma.
Moje pytanie brzmi co może być tego przyczyną??
A frotka do 2.2 dti z 2002

Kolego jak dłużej będziesz kręcił to odpowiedzią na twoje pytanie będzie że to wina pompy.Wez kolege i zorganizujcie sobie pompke taką pożądną do pompowania materaca 16pln w marketach i cieniutki śrubokręcik.Jeden niech pompuje ciśnienie w bak paliwa przez wlew do uszczelnienia coś se znajdziecie a drugi wdusi zaworek na pompie do odpowietrzania "fuel priming"albo jakoś podobnie tym cienkim śrubokręcikiemma iść paliwo bez powietrza.Jak tak odpowietrzycie powinno zapalić.Powodzenia
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez frotek2002 » 26 sty 2010 21:15:48

to jest pompa mechaniczna czy elektryczna???
frotek2002
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 26 sty 2010 22:13:12

tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez frotek2002 » 26 sty 2010 22:16:08

Aha, ale chodziło mi też czy pompa jest mechaniczna czy elektryczna.
frotek2002
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez lanbo » 26 sty 2010 22:28:57

ja u siebie zrobiłem takiego patenta
Obrazek
i parę razy się przydał w wielkie mrozy dobija mi paliwo do pompy wtryskowej i chyba tylko dzięki niemu odpalam
1 http://www.allegro.pl/item869424767_pompa_paliwa_zewnetrzna_polonez_truck_nowa.html
2 http://www.allegro.pl/item892934208_zawor_zwrotny_paliwa_6mm_8mm_10mm_12mm.html
3 trójniki zdobyłem od gazowników
Avatar użytkownika
lanbo
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Obrazki: 0
Dołączył(a): 01 cze 2009 21:05:26
Lokalizacja: Węgrów -Warszawa
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez oszustm » 30 sty 2010 12:46:36

Patent dobry, tez o tym myslalem
Pompa chodzi u Ciebie cały czas po stacyjce czy masz tez jakis dodatkowy przycisk awaryjny?
oszustm
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez lanbo » 30 sty 2010 15:12:01

dodatkowy , przycisk - z pompy korzystam tylko awaryjnie i ostrożnie jak za długo przytrzymam to potrafi zwalić przewodzik nadmiaru przy wtrysku . Do zainstalowania patentu zmusiła mnie usterka. Zaczęło się prawdopodobnie od wymiany oleju człowiek który mi sprzedał auto twierdził że silnik był zalany syntetykiem tylko nie potrafił podać marki oleju więc kupiłem Mobilna ponieważ w poprzednim aucie miałem taki olej i byłem z niego zadowolony. Wymiana prawdopodobnie wpłynęła niekorzystnie na uszczelniacze między wtryskami a króćcami pod wałkiem rozrządu i wypłukała je a to z kolei spowodowało zapowietrzanie się układu zasilania. Nie znałem tego rozwiązania chociaż wcześniej zdarzyło mi się naprawić parę silników więc pojechałem po radę do fachowców jeden doradził patent albo regenerację pompy wtryskowej skorzystałem najpierw z tańszej opcji ale, było do :dupa: y chociaż nie musiałem wozić ze sobą kompresora i za każdą razom przy odpalaniu dmuchać w zbiornik .Umówiłem się więc na regenerację pompy. Wstawiłem FROTKĘ do fachowca od pomp na trzy dni naprawa miała kosztować 1500 -2500 ale na drugi dzień nie wytrzymałem i zadzwoniłem. Gość kazał mi przyjeżdżać i zabierać auto bo już zrobione a i 300 zł wziąć ze sobą bo to nie pompa :mrgreen:
PS. takim charakterystycznym objawem usterki jest olej w zbiorniku no i że samochód nie odpala nawet po jedno godzinnym postoju żadne zaworki zwrotne nie pomagają , zamontowałem dwa i wymieniłem w pompie . :mrgreen:
Ostatnio edytowano 05 lis 2010 02:21:51 przez lanbo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
lanbo
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Obrazki: 0
Dołączył(a): 01 cze 2009 21:05:26
Lokalizacja: Węgrów -Warszawa
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez oszustm » 31 sty 2010 22:56:15

u mnie pojawia sie olej w przelewach od wtrysków, ogólnie ropa nie jest idealnie klarowna. Musze zerknąć do tych uszczelnien, autko po dłuższym postoju tez kiepsko pali.
oszustm
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez beaver_sc » 06 lut 2010 22:07:16

jak najłatwiej odpowietrzyc układ paliwowy (2.2 dti)? jechałem zbyt długo na rezerwie :cry2:
beaver_sc
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 06 lut 2010 22:28:08

Kolego 8 postów do góry :gears:
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez xenomorph » 15 lut 2010 16:26:07

[2.2] DTI Dzisiaj po 1,5 doby stania na parkingu moja Frotka nie odpaliła. Za pierwszym razem prychneła i koniec. Akumulator dobrze kręci a temperatura powietrza wynosiła -4 stopnie. Po przekręceniu zapłonu słychać głośne pyknięcie z pod pokrywy silnika i tyle... Zdarzyło się to pierwszy raz, do tej pory odpalała mi nawet przy -20 stopniowych mrozach. Kontrolka akumulatora na tablicy rozdzielczej leciutko przygasa po włączeniu zapłonu. Bezpieczniki sprawne. Czy moglibyście mi coś poradzić zanim skontaktuje się z mechanikiem..? Z góry dziękuje.
xenomorph
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Indian » 15 lut 2010 18:28:13

Może bendix przymarzł? Ciepłą wodą polać rozrusznik.
Indian
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez xenomorph » 15 lut 2010 18:45:32

Rozrusznik kręci. Jak włączę zapłon w czasie podgrzewania świec słychać jakieś pyknięcie z komory silnika. Potem rozruch,i niestety nie zapala. Gdy wyłączam zapłon kluczykiem znów coś pyka. Jeśli się zapowietrzył to musi to być wina cofającego się paliwa albo padniętej pompy. Albo może jeszcze coś innego nawaliło...Nie wiem tylko skąd to pykanie,nigdy wcześniej tego nie słyszałem.Dodam że mam połowę zbiornika paliwa.
xenomorph
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez xenomorph » 18 lut 2010 14:23:29

Silnik odpalony za pomocą autostartu. Widać nie lubi stać bezczynnie :D Musiało podejść powietrze do paliwa.
xenomorph
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Kogut » 18 lut 2010 18:27:36

xenomorph napisał(a):...Jak włączę zapłon w czasie podgrzewania świec słychać jakieś pyknięcie z komory silnika...

U mnie też tak jest
Avatar użytkownika
Kogut
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1537
Obrazki: 0
Dołączył(a): 22 gru 2007 19:39:44
Lokalizacja: Sochaczew
Pochwały: 3
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość