Witamy !



[2.8] Problem z odpaleniem

[2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez stypa83 » 05 sie 2008 08:17:50

wczoraj pojezdzilem troszke po wiekszych kauzach ,odjechalm na parking i po 1 godz zapalilem i pon przejechaniu 200m zgasl. Nie mozna go odpalic kontrolka swiec nie pali sie po przekreceniu stacyjki dopiero pokazuje na 1,5 sekundy gdy przekrece rozrusznikiem. Czy ktos moze mi pomuc???
stypa83
 

Postprzez raven » 05 sie 2008 10:51:40

może świece zalaleś...
raven
 

Re: 2.8tdi problem z odpaleniem

Postprzez stypa83 » 05 sie 2008 10:57:00

stypa83 napisał(a):wczoraj pojezdzilem troszke po wiekszych kauzach ,odjechalm na parking i po 1 godz zapalilem i pon przejechaniu 200m zgasl. Nie mozna go odpalic kontrolka swiec nie pali sie po przekreceniu stacyjki dopiero pokazuje na 1,5 sekundy gdy przekrece rozrusznikiem. Czy ktos moze mi pomoc???
stypa83
 

Postprzez jack 2.2 dti » 05 sie 2008 12:36:18

raven napisał(a):może świece zalaleś...

Jakie świece :?:
Sprawdź czy wody gdzieś nie zassał
Opel Frontera B sport 2.2 DTI
Obrazek

"Nie walczę na rozum z kimś kto jest nie uzbrojony"
Avatar użytkownika
jack 2.2 dti
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 737
Dołączył(a): 07 kwi 2008 09:26:37
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 2
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Postprzez raven » 05 sie 2008 13:44:40

jack 2.2 dti napisał(a):
raven napisał(a):może świece zalaleś...

Jakie świece :?:
Sprawdź czy wody gdzieś nie zassał


zapomnialem :) dodac
raven
 

Re: 2.8tdi problem z odpaleniem

Postprzez Anguss » 05 sie 2008 22:52:39

stypa83 napisał(a):wczoraj pojezdzilem troszke po wiekszych kauzach ,odjechalm na parking i po 1 godz zapalilem i pon przejechaniu 200m zgasl. Nie mozna go odpalic kontrolka swiec nie pali sie po przekreceniu stacyjki dopiero pokazuje na 1,5 sekundy gdy przekrece rozrusznikiem. Czy ktos moze mi pomuc???

Zobacz w jakim stanie jest filtr powietrza jeśli pociągnął wodę do silnika to będą na nim ślady. Powiedz czy po wjechaniu w te kałuże miałeś jakieś dziwne oznaki np. nierówna praca silnika nadmierne dymienie
Anguss
 

.

Postprzez JACO » 07 sie 2008 19:41:23

zarznołes silnik przerabiałem juz to
woda dostala sie do filtra a dalej wiesz co sie dzieje :shock:
JACO
 

Postprzez bardzin » 08 sie 2008 14:38:56

ten silnik dużo zniesie pytanie ile tej wody tam zassał.
bardzin
 

Re: 2.8tdi problem z odpaleniem

Postprzez stypa83 » 23 sie 2008 15:37:24

to tylko czujnik swiec czy cos takiego 150zl i wszystko gra.
stypa83
 

pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez kuku54 » 22 paź 2010 07:46:58

witam z góry sory za byki jestem silnie poddenerwowany
dziś rano uruchomiłem frote wszystko było oki , oczywiscie jak co dzień kilka minutek poklekotał sobie na wolnych obrotach zeby silnika nie żyłować jak juz wreszcie ruszyłem wszystko było oki.
Przejechałem około 2km i nagle zaczoł słabnąc 2000 to max obrotów było, jak sie zatrzymałem to na luzie miałem około 600 wolnych obrotów a jak dałem w pedał to dochodziło do 2000 i mometalnie jak odciecie zapłonu spadały obroty prawie do zera nieraz zgasł przy takim spadku obrotów, próbowałem go przegazowac ale bylo coraz gorzej w ostatnich chwilach zycia przy pedale wcisnietym w podłoge było 1000 obrotów a puszczenie kończyło sie zgasnieciem lub kolebotaniem silnika i jakies 100 obrota az zdechł zupełnie juz za chusteczki nie zapala jedynie jak by chciał złapac na jednym garnku od czasu do czasu.
Ropy nigdzie nie widac wycieków to chyba wszystkie przewody sa szczelne.
Pomózcie koledzy, od czego zaczac co sprawdzic i jak gdzie pazury wetknąc moze to jakas drobnostka .
Pomocy rece mi sie trzesa jak patrze na moje kochane autko, stoi ono sobie takie smutne bez zycia w sobie.

Z góry dziekuje wszystkim za pomoc :cry2:
kuku54
 

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez jrzeuski » 22 paź 2010 08:05:33

Jeżeli to nic z zasilaniem w paliwo (zapchany filtr, pompa), to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego. Sprawdź czy na wtryskiwacze podają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem a potem dobierz się do tego czujnika.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez kuku54 » 22 paź 2010 08:23:31

jrzeuski napisał(a):Jeżeli to nic z zasilaniem w paliwo (zapchany filtr, pompa), to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego. Sprawdź czy na wtryskiwacze podają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem a potem dobierz się do tego czujnika.


a mógł byś kolego podpowiedzieć gdzie znajde sie ten czujnik, i w jaki sposób go sprawdzić
kuku54
 

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez jrzeuski » 22 paź 2010 09:41:46

Nie wiem gdzie on jest w 2.8, ale pewnie jak poszperasz na forum to znajdziesz albo ktoś tu odpisze. Problemy z paliwem już wykluczyłeś?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez KAMIL 73 » 22 paź 2010 15:16:32

Ja bym stawiał na syf w paliwie. Trzeba sprawdzić filtr, a wogóle kiedy był ostatni raz wymieniany ?
FROTKA W BAGNIE ZAPIER.....
FELGI SOBIE W BŁOCIE MOCZY
KU..A CO ZA DZIEŃ UROCZY
Avatar użytkownika
KAMIL 73
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 90
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 maja 2010 21:42:11
Lokalizacja: KAŁUSZYN
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez nightman » 22 paź 2010 17:02:07

Zacznij od filtra paliwa - ostatnio po tankowaniu na podłej stacji miałem prawie watę w filtrze. Wywaliłem wyczyściłem i poszło spokojnie...

jrzeuski napisał(a):Nie wiem gdzie on jest w 2.8, ale pewnie jak poszperasz na forum to znajdziesz albo ktoś tu odpisze.

hmmm...
Avatar użytkownika
nightman
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1392
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 mar 2008 15:54:28
Lokalizacja: SBI
Pochwały: 10
Województwo: Śląskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Re: pomocy 2.8 Tdi smierć silnika

Postprzez przemekcrx » 22 paź 2010 18:47:37

jrzeuski napisał(a):Jeżeli to nic z zasilaniem w paliwo (zapchany filtr, pompa), to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego. Sprawdź czy na wtryskiwacze podają paliwo przy kręceniu rozrusznikiem a potem dobierz się do tego czujnika.


Ja obstawiam filtr paliwa
to obstawiłbym pad czujnika obrotów wału korbowego
2,8 tego nie posiada
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez kuku54 » 23 paź 2010 06:58:32

niedałem rady wczoraj sprawdzic czy paliwo dochodzi, praca i inne rzeczy z zycia codziennego mi to uniemozliwiły, dzis chyba tez nie dam rady mam pytanie jak bym zapodał do filtra powietrza samostartu lub plaka to jesli zapchany jest system podawania paliwa to i tak na chwile powinien zapalić?? bo nie zaregował cały czas jakby chciał złapac na jednym garnku
kuku54
 

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez jan 1958 » 24 paź 2010 19:35:30

Myslę że problem jest z dopływem paliwa.Ja miałem identyczne objawy w 2.8 przyczyną był zanieczyszcony zbiornik paliwa. można to sprawdzic zdejmując przewód z filtra i zakrecic rozrusznikiem.Radze tez zalożyć przewód od filtra do pompy przezroczysty to przy okazji widać czy nie zasysa powietrza.Można przy okazji założyć tzw gruszkę na tym przewodzie.Pozdrawiam ps. samostartu nie uzywaj pod żadnym pozorem plaka mozna.
jan 1958
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23 gru 2009 20:58:43
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez kuku54 » 25 paź 2010 11:35:22

problem rozwiazany, niesamowity syf w paliwie był jakies czarne tłuste oczy pływały jakby ktoś oleju dolał przechodznego i okruchy skorodowanego metalu zresztą zobaczcie sami
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb9 ... 55fbc.html

szkoda tych 40 litrów ropy co musiałem wylac
kuku54
 

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez jrzeuski » 25 paź 2010 11:43:41

kuku54 napisał(a):szkoda tych 40 litrów ropy co musiałem wylac
A gdzie ten syf zatankowałeś? Jeśli masz dowód zakupu to możesz próbować reklamować.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Następna strona

Powrót do 2.8 TDI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron