Witamy ! |
---|
|
lukask napisał(a):Mi przez całą trasę też tak szło ... aż do czasu jak zacząłem napadać na ten śnieg z rozpędu ... Efekt był taki, że po pewnym czasie auto się na nim wieszało bo był tak twardy, że się nie zapadał pod ciężarem auta ...koła sobie kręciły w powietrzu.
vit2107 napisał(a):no stąd te pomysły o lifcie - aha
Pewnie by pomógł taki odgarniacz na śnieg w kształcie litery V na przodku - co?jrzeuski napisał(a):Jak się powiesisz na ramie i 4 kółka dyndają w powietrzu, to nawet blokady Ci nie pomogą.
lukask napisał(a):
No tak jak podniosę budę i wsadzę większe koła to wszystko pójdzie w górę łącznie z mostami
lukask napisał(a):Pytanie na pewno eo DLJM może jeszcze do kogoś
Jak używa się blokad ARB ?? Chodzi mi o to, że zapinasz blokadę tyłu i jedziesz wszędzie w terenie czy np. pokonujesz przeszkodę i ją wyłączasz?
lukask napisał(a):Czy blokadę włącza się podczas jazdy czy trzeba stanąć ?
lukask napisał(a):Jak z przednią blokadą czy jak jest zapięta można skręcać kierownicą ??
lukask napisał(a):Czy na filmiku poniżej blokady by coś dały ??
http://www.youtube.com/watch?v=gS1kPUnSQT0
lukask napisał(a):A jak jest z kompresorem ?? On musi cały czas pracować czy włącza się o i wyłącza przed zapięciem blokady ?
maju napisał(a):lukask napisał(a):A jak jest z kompresorem ?? On musi cały czas pracować czy włącza się o i wyłącza przed zapięciem blokady ?
Aby blokada się zapięła i cały czas podczas zapięcia trzeba do niej doprowadzić ciśnienie.
Jeśli zabierzesz ciśnienie to się rozłączy.
Dlatego kompresor musi zapewnić cały czas ciśnienie w instalacji. A czy musi pracować czy nie to zależy od szczelności instalacji, jej pojemności, itp.
mazurkas007 napisał(a):...oryginalne kompresory, przeznaczone do sterowania blokadą, maja wbudowany niewielki zbiornik na sprezone powietrze, blokada jest zasilana z tego zbiornika.
kompreso wlacza sie co jakis czas aby doladowac zbiornik. u mnie przy bokadzie arb i dedykowanym do tej blokady kompresorze, zalaczenie jest mniej wiecej co piec, szesc, wlaczen blokady. rozpiecie blokady nie obciaza kompresora, po prostu zawor zrzuca cisnienie z wezyka idacego do blokady i blokada sie rozpina. cisnienie jest potrzebne tylko do zalaczenia blokady.
napelniony kompresor, nawet po odlaczeniu zasilania, pozwala spokojnie na 3-5 zapiec zanim cisnienie w zbiorniczku rozladuje sie do zera.
brum napisał(a):Opis kilku blokad dostępnych na rynku.
http://www.run4x4fun.com/Blokady1.htm
brum napisał(a):przy takiej różnicy nie trzeba zmieniać na dwa takie same przełożenia.
Szarbia napisał(a):zaadoptowac tylny most GR? Jest dosc tani
Pawel - Amor napisał(a):brum napisał(a):przy takiej różnicy nie trzeba zmieniać na dwa takie same przełożenia.
Mnie zawsze uczono, że przełożenia powinny być takie same... Ale może ja się nie znam...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość