Jake napisał(a):Ja chyba bede jutro w Dąbrowie XD
To żona ma robić ciasto?
Witamy ! |
---|
|
Jake napisał(a):Ja chyba bede jutro w Dąbrowie XD
Semir napisał(a):Jake napisał(a):Ja chyba bede jutro w Dąbrowie XD
To żona ma robić ciasto?
jrzeuski napisał(a):Frota B nie różni się zbytnio w środku od A po lifcie ...
pawelekm napisał(a):Dzięki za odpowiedź.
Myślałem, że sztuką jest sprzedać auto. A to chyba wychodzi na odwrót ..... (kupić to dopiero ...).
tupek napisał(a):pawelekm napisał(a):Dzięki za odpowiedź.
Myślałem, że sztuką jest sprzedać auto. A to chyba wychodzi na odwrót ..... (kupić to dopiero ...).
A dlaczego tylko w dizlu szukasz ?
Przecież froty w benzynie z lpg też występują i są tańsze w naprawach.
drtomee napisał(a):Cześć, chyba tu jest najlepsze miejsce na moje pytanie. Otóż rozważam zakup Froty 2.2 LPG '99 long. Cena spoko bo około 3 tys. zł, ale... jest kilka standardowych bolączek. Do wymiany reperaturki błotników i progi w tylnej części, belka zderzaka tylnego i takie stalowe elementy, chyba mocowania zderzaka tylnego - są po bokach i lecą w dół od mocowania zderzaka do błotnika. Nie widzę nigdzie reperaturek błotników, czy one w ogóle występują w przyrodzie? Na pewno do zmiany czujnik abs i klima do sprawdzenia. Rama w porządku, powierzchowny nalot do wyczyszczenia i konserwacji. Podpowie ktoś jak jest z tą dostępnością elementów blacharskich? Warto się w to pakować?
tupek napisał(a):drtomee napisał(a):Cześć, chyba tu jest najlepsze miejsce na moje pytanie. Otóż rozważam zakup Froty 2.2 LPG '99 long. Cena spoko bo około 3 tys. zł, ale... jest kilka standardowych bolączek. Do wymiany reperaturki błotników i progi w tylnej części, belka zderzaka tylnego i takie stalowe elementy, chyba mocowania zderzaka tylnego - są po bokach i lecą w dół od mocowania zderzaka do błotnika. Nie widzę nigdzie reperaturek błotników, czy one w ogóle występują w przyrodzie? Na pewno do zmiany czujnik abs i klima do sprawdzenia. Rama w porządku, powierzchowny nalot do wyczyszczenia i konserwacji. Podpowie ktoś jak jest z tą dostępnością elementów blacharskich? Warto się w to pakować?
Za frotę b 3000zł to tylko na części, chyba że masz zdolności manualne, narzędzia i środki do odbudowy pojazdu.
Piszesz tylko o zewnętrznych widocznych wadach, ale co jest z tym czego nie widać ?
tupek napisał(a):To jeżeli mechanicznie sprawne tylko wizualnie do poprawy za 3000 zł - ja bym brał.
Jeżeli samemu umiesz cokolwiek zrobić to powolutku będziesz remontował.
Elementy blacharskie można zrobić z blachy odpowiednio wyginając, nie ma rzeczy nie do odnowienia.
Frontera ma ramę więc najważniejsze aby ona była prosta i zdrowa.
Ja nie jestem blacharzem a ponad pół roku temu dorobiłem sobie połowę prawego progu z blachy pochodzącej z dachu vectry b.
Trochę szlifierki,migomatu szpachli i lakieru.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość