Witamy !



[All] parownik/reduktor

Wszystko o LPG

[All] parownik/reduktor

Postprzez wojtekkk » 16 lut 2008 21:03:58

jakie są objawy padnietej membrany parownika-prosze tylko o pewne odpowiedzi a nie gdybanie
wojtekkk
 

Postprzez mat » 16 lut 2008 21:53:51

Witam!przy mojej Frotce objawiało się to dużym skokiem w spalaniu gazu i to o dobre 5litrów.


.....................................
FronteraSport2.0gaz94r
mat
 

Postprzez mat » 16 lut 2008 21:59:04

wjeżdżałem na serwis regulowali,było wszystko o.k,przyjeżdżałem za tydzień i tak samo jak przed regulacjami.Rozregulowywał się sam.
mat
 

Postprzez brum » 17 lut 2008 02:42:18

Jeśli masz zawalony parownik czyli filtr gazu to będzie więcej paliła,tak samo jak przy zawalonym filtrze powietrza, nowy filterek kosztuje chyba 15zł.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez wojtekkk » 17 lut 2008 09:25:08

brum nie chodzi mi o zasyfienie filterka (zreszto takiego u mnie nie ma a tylko wkładka z filcu) a konkretnie o samo uszkodzenie membrany
wojtekkk
 

Postprzez lala m » 17 lut 2008 20:11:48

powinieneś udać się do jakiegoś serwisu gdzie montują gaz i jeśli tak jak w przypadku ,,mata,,regulacja jeśli to nic nie da to wymiana na nowy,lub z tego co wiem to te membranki też da się wymienić tylko niewiem czy będzie się opołacać.
lala m
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 256
Dołączył(a): 22 sie 2007 19:57:33
Lokalizacja: okolice Poznania
Pochwały: 1
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Postprzez wojtekkk » 17 lut 2008 21:28:12

pewnie maz racje ale ja mimo wszystko jeszcze sam powalcze
jeżeli chodzi o wymiane membrany to z tego co wiem to faktycznie lepiej zmienic cały parownik-różnicz cenowa między regeneracja a wymiana jest niewielka
sęk w tym że ja jeszcze nie wiem czy przyczyną kłopotów jest instalacja lpg czy może coś innego-póki co szukam tej przyczyny na różne fronty
wojtekkk
 

Postprzez kamyk6666 » 18 lut 2008 16:04:50

Ja mam to samo i jutro jade wymienić cały parownik. Zobaczymy czy pomoże. Dam znać
kamyk6666
 

Postprzez wojtekkk » 18 lut 2008 21:05:43

kamyk a jakie masz objawy że wymieniasz parownik :?:
wojtekkk
 

Postprzez kamyk6666 » 19 lut 2008 00:04:44

pali jak smok, około 25 l , jest słaba, i czasami smierdzi gazem, a od czasu do czasu jak przełączam z benzyny to traci obroty i gaśnie
kamyk6666
 

Postprzez kamyk6666 » 19 lut 2008 18:19:30

Wymieniłem parownik i chula jak tralala , koszt z wymianą to niecałe 400
kamyk6666
 

Re: parownik/reduktor

Postprzez DAN » 29 cze 2009 15:26:56

Witam

Info dotyczy Instalacji Gazowej II i III generacji.

Uszkodzenie membrany parownika w przypadku modelu AT-07 doszło by do ulatniania gazu z parownika co mogło by spowodować ale nie musi wybuchem gazu pod maska samochodu.
Na początku można by zauważyć większe zużycie gazu i brak przyspieszenia powyżej 3tys obrotów wtedy parownik będzie kierował gaz przez otwór zabezpieczajacy zawieszenie membrany.

Pozdrawiam
Frontera 2.2 16V benzyna + Tylny most z LSD + LPG Autronic AL700 - Reduktor Tomasetto 140hp - Opony BRIDGESTONE DULER A/T
Avatar użytkownika
DAN
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 07 mar 2009 16:28:40
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Pochwały: 1
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: parownik/reduktor

Postprzez mas1o » 19 sty 2010 23:24:08

To znaczy ze mozna przylozyc nos, druga osoba dodaje gazu i jak przy 3k zaczyna smierdziec gazem to parwonik do wymiany?
mas1o
 

Re: parownik/reduktor

Postprzez makar » 21 sty 2010 22:44:16

nie do końca zależy co poszło jak zawaliłeś membrany na gazie to nie będzie regulacji mozliwe że wcale nie odpali lub będzie gasł w jakimś zakresie obrotów lub na zakrętach. Najlepiej padnięcie parownika widac na kompie gazu po wskazaniach PWA lub na analizatorze spalin
makar
 

Re: parownik/reduktor

Postprzez DAN » 22 sty 2010 16:15:30

Witam

Zgadzam się z kolega makar - u mnie największa membrana została uszkodzona przez szlam który doprowadził do wystąpienia bąbli na membranie i jeden z nich był lekko dziurawy a membrana się znacznie rozciągnęła i straciła swoja sztywność co następnie doprowadziło do braku możliwości ustawienia biegu jałowego samochód po prostu gasł.
Frontera 2.2 16V benzyna + Tylny most z LSD + LPG Autronic AL700 - Reduktor Tomasetto 140hp - Opony BRIDGESTONE DULER A/T
Avatar użytkownika
DAN
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 97
Dołączył(a): 07 mar 2009 16:28:40
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Pochwały: 1
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

wymiana reduktora

Postprzez Zeppelin » 17 lis 2010 13:23:43

Witam, mam pytanie ponieważ mechanik mówi ze przyczyną tego ze zmniejsza mi sie zasieg podczas jazdy na gazie ( na komputerze pokładowym, a on jest tylko od benzyny) jest za słaby reduktor mam Alaske mówi żeby zmienić na Arktyke i tu pytanie czy zmiana reduktora to tylko przepiecie weża od gazu, 2 od cyrkulacji wody, czujnika temp i tego niebieskiego przekaźnika ?? czy coś jeszcze trzeba modzić ?? on za to chce 500 zł a na allegro nówki chodzą po 230 a wydaje mi sie ze to 30 min roboty. Czy sie myle ??
Zeppelin
 

Re: wymiana reduktora

Postprzez FROTERKA » 17 lis 2010 17:39:18

Nie mylisz się wiele. Trochę za mały masz ten reduktor. Jak jednak zdecydujesz się wymienić to B. Ci to zrobi za zgrzewkę piwa. :beer:
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: wymiana reduktora

Postprzez tomik » 17 lis 2010 19:31:45

Następny zdzierus a nie mechanior
tomik
 

Artic jeździ ktoś na tym ??

Postprzez Zeppelin » 12 sty 2011 17:27:30

Witam koledzy sprawa jest :
poprzedniemu właścicielowi założyli reduktor Alaska i jest lipa bo wyczytałem ze realnie obsługuje on auta do mocy 90 KM i jest bardzo podobny też firmy tomasetto Artic i tak sie zastanawiam nad jego wymiana, ponieważ jak dodam gazu gdzies powyzej 3 tys to zaczyna spadać zasieg na benzynie wiec chyba nie wyrabia i sam przełacza sie na benzyne jest taka opcja ?? I czy ktoś jeździ na tym reduktorze i moze mi powiedzieć jak sie on spisuje ??

Auto to frota B 2.2 sport
Pozdrawiam
Zeppelin
 

Re: Artic jeździ ktoś na tym ??

Postprzez hirek_gda » 12 sty 2011 18:17:42

nie wiem kto ci wstawił taki reduktor ale chyba miał poczucie humoru
alaska tak jak piszesz nadaje się do aut max z 90-100km
no chyba że będziesz jeździł tylko latem to wtedy da radę :mrgreen:

artic da radę ale osobiście bym polecał zavoli zeta S
hirek_gda
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Dołączył(a): 28 lip 2009 17:17:26
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 3
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Następna strona

Powrót do Instalacje LPG



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron