Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez ijido » 28 lis 2010 19:23:38

yuby194

dzięki wielkie

widocznie masz ten temat opanowany znacznie bardziej jak ja

a na 3" lifta to inny model Rancho?
znasz może?
Fronterzak zielony? Nie, to Krypton Green Mica.
Krypton - Superman.
Green - Wojskowy kolor.
Mica - Pocisk rakietowy przechwytujący.

Sam lepiej bym tego nie wymyślił ^^.
Avatar użytkownika
ijido
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 761
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 paź 2009 11:24:31
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: Lift

Postprzez yuby194 » 28 lis 2010 21:01:05

do 3" nie mam pojęcia, ale Vit2107 ostatnio szukał amorów rancho i szukał w jakimś katalogu i znalazł nawet inne niż moje choć chyba do liftu 2" tyle, że rozciągały się chyba 3 cm więcej, napisz pw do niego, może pomoże? albo zadzwoń do factory4x4 numer tel. znajdziesz na allegro i dopasują Ci odpowiednie.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez vit2107 » 01 gru 2010 13:48:27

Rancho tył 5179 (21 cm zakres) - najdłuższe, ale dolne tulejki trzeba przerabiać są pod śrubę M12 (wystarczy młotek i odrobina perswazji :mrgreen: ); Rancho przód 5167 (ogólnie brak przedłużonych w ofercie - wszystkie takiej samej długości jak oryginalne) - niestety czasami trzeba motać mocowania stabilizatora (średnica amo), bo obcierają... :evil: Do liftu :guns: obowiązkowe przedłużenie przednich amo inaczej zawieszenie nie idzie w dół...oraz sprawa tym razem górnych tulejek (od 5167) - są za duże :evil: (osobiście olałem sprawę) Jak dla mnie amorki są w sam raz nie za miętkie i nie za twarde i nie za drogie :D
Don't panic, keep driving, keep smiling, all is well.
picasa chomik axle/chart dana/spicer Front/Locker
Avatar użytkownika
vit2107
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Obrazki: 5
Dołączył(a): 01 lut 2009 15:39:30
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez Zbendul » 01 gru 2010 18:08:33

panowie ....czym jest nasze 2 czy 3 cale.....

http://www.btv4x4.com/btv/ref_isuzu.php

polecam polukac dokladniej :)

sa ochotnicy na zmotanie takiej zawiechy ?:)
Zbendul
 

Re: Lift

Postprzez tomik » 01 gru 2010 19:50:20

ale taka zmota to pewnie połowa wartości danego auta 8;) :1:
tomik
 

Re: Lift

Postprzez ijido » 01 gru 2010 20:37:55

fajny zestaw maja na eskapada4x4 tych rancho 9000 z regulacją

rozmawiałem z gościem na gg i mówi ze do przodu to zawsze standardowej długości idą
amortyzatory bo wahacz więcej się nie wychyli niż ma zakresu a seryjne amory
zawierają ten zakres a podkręcenie drążkiem powoduje ze po prostu mniej pracuje w jedną stronę

i bez jakiegoś kitu do podnoszenia (z dodatkowymi częściami) to lift przodu to tylko złudzenie
Fronterzak zielony? Nie, to Krypton Green Mica.
Krypton - Superman.
Green - Wojskowy kolor.
Mica - Pocisk rakietowy przechwytujący.

Sam lepiej bym tego nie wymyślił ^^.
Avatar użytkownika
ijido
Młodszy Guru
Młodszy Guru
 
Posty: 761
Obrazki: 0
Dołączył(a): 19 paź 2009 11:24:31
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: Lift

Postprzez vit2107 » 01 gru 2010 21:26:45

ten gościu na gg to niezłe "kity" sprzedaje; jakby tak było to 2" to był by max a wiemy, że tak nie jest (przerzucając sworznie zwłaszcza) :boss:
Ostatnio edytowano 02 gru 2010 07:22:52 przez vit2107, łącznie edytowano 2 razy
Don't panic, keep driving, keep smiling, all is well.
picasa chomik axle/chart dana/spicer Front/Locker
Avatar użytkownika
vit2107
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Obrazki: 5
Dołączył(a): 01 lut 2009 15:39:30
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez brum » 01 gru 2010 21:36:12

Akurat gościu ma racje.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez vit2107 » 01 gru 2010 22:11:01

A jednak "Gościu miał racje" -
Taki patent na przedłużkę i:
Obrazek
- przywrócono prawidłową pracę amortyzatora :boss:
- nie zwiększyło to skoku przedniego zawieszenia w dół :?
(paradoksalnie wahacz z amo bez przedłużki schodził niżej od wahacza z przedłużonym amo) -
przyczyną może być różna skrętność drążków... :?:
Don't panic, keep driving, keep smiling, all is well.
picasa chomik axle/chart dana/spicer Front/Locker
Avatar użytkownika
vit2107
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Obrazki: 5
Dołączył(a): 01 lut 2009 15:39:30
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez buldog » 13 gru 2010 20:45:22

Witam
Mam takie pytanie-

podniosłem swojego longa A 2,4 za pomocą resorów i przedłużonych wieszaków oczywiście amortyzatory od lublina i polibusze wszystkie z tyłu nowe.
koła to 16 cali et13 z oponami 255/85/16 Bf goodrich km.
Tył -most zmieniony z wersji z bębnami na nowszy od wersji A z tym samym przełożeniem ,{poszerzył mi rozstaw tylnich kół i to sporo}zmiana mostu wykonana w wakacje i wszystko działało jak ta lala.
I teraz pojawia się problem bo teraz po wymianie kół ,podwyższeniu tyłu i podkręceniu przodu na drążkach - pojawiły mi sie wibracje na 1 i 2 biegu przy prędkosciach od 10 do 40 km/h potem wszystko jest ok nic nie trzęsie ani nie przenosi sie na napęd
Dodam że teraz tył ma wys do nadkola 105 cm a przód 99cm -prześwit przodu do najnizszego punktu podwozia to 32 cm , wys. kół to 84 cm
Nie wiem czy to wina krzyżaków czy podpory wału czy tez może coś innego .
Sprawdzałem pod autem i nie zauważyłem żadnych luzów ani nic w tym stylu.
Jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o porady
pozdrawiam buldog
buldog
 

Re: Lift

Postprzez vit2107 » 14 gru 2010 18:47:29

Moim skromnym zdaniem, lepszy już jest body lift w przypadku takiej ekstremy - szkoda zawieszenia, krzyżaków i t.d. - ale nie jestem ekspertem z temacie oczywiście :boss:
Don't panic, keep driving, keep smiling, all is well.
picasa chomik axle/chart dana/spicer Front/Locker
Avatar użytkownika
vit2107
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Obrazki: 5
Dołączył(a): 01 lut 2009 15:39:30
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez Arni » 15 gru 2010 12:23:55

Zbendul napisał(a):panowie ....czym jest nasze 2 czy 3 cale.....

http://www.btv4x4.com/btv/ref_isuzu.php

polecam polukac dokladniej :)

sa ochotnicy na zmotanie takiej zawiechy ?:)


Ja mam w swojej Frocie 6 cali :mrgreen:

buldog napisał(a):Witam
Mam takie pytanie-

podniosłem swojego longa A 2,4 za pomocą resorów i przedłużonych wieszaków oczywiście amortyzatory od lublina i polibusze wszystkie z tyłu nowe.
koła to 16 cali et13 z oponami 255/85/16 Bf goodrich km.
Tył -most zmieniony z wersji z bębnami na nowszy od wersji A z tym samym przełożeniem ,{poszerzył mi rozstaw tylnich kół i to sporo}zmiana mostu wykonana w wakacje i wszystko działało jak ta lala.
I teraz pojawia się problem bo teraz po wymianie kół ,podwyższeniu tyłu i podkręceniu przodu na drążkach - pojawiły mi sie wibracje na 1 i 2 biegu przy prędkosciach od 10 do 40 km/h potem wszystko jest ok nic nie trzęsie ani nie przenosi sie na napęd
Dodam że teraz tył ma wys do nadkola 105 cm a przód 99cm -prześwit przodu do najnizszego punktu podwozia to 32 cm , wys. kół to 84 cm
Nie wiem czy to wina krzyżaków czy podpory wału czy tez może coś innego .
Sprawdzałem pod autem i nie zauważyłem żadnych luzów ani nic w tym stylu.
Jeśli ktoś miał podobne problemy to proszę o porady
pozdrawiam buldog


Jak masz zbyt duży kąt wału to drgania mogą generowac krzyżaki tylnego wału. Przy wymienianiu mostu powinieneś go troche obrócić tak, by wał miał jak najmniejszy kąt.
A jakie koła wymieniłeś? Bo jak wsadziłeś jakieś MT'ki to wibracje przy tych prędkosciahc moga pochodzić też od opon.
Arni
 

Re: Lift

Postprzez buldog » 16 gru 2010 10:32:25

Most jest ustawiony tak żeby zmniejszyć kat natarcia
co do opon to przed założeniem były wyważone i chodziły na maszynie bardzo ładnie jak w osobówce,opony praktycznie nowe 2008 rok prod i 15 mm bieżnika a model to Bf Goodrich Mud - Terrain KM 255/85/16.
buldog
 

Re: Lift

Postprzez Arni » 16 gru 2010 13:53:52

To masz takie opony jak ja, tyle że mam innej firmy ale ten sam bieżnik i właśnie pomiędzy 20-40 km/h daje sie odczuć najgłośniejsze wycie i wibracje. Stawiam że u Ciebie to właśnie jest przyczyną skoro przy wyższych prędkosciach jest ok.
Arni
 

Re: Lift

Postprzez sylwian70 » 17 gru 2010 11:44:02

Witam dla zainteresowanych tylne sprężyny do Froty IRONMAN hold 008A/B/C.są produkowane w trzech wersjach A.B.C.Wersja A to sprężyny standardowe o twardości jak te seryjne z pręta 14mm.i nie wiem czy one dają lift.Wersja B sprężyny HD wzmocnione z pręta 16.4 mm dla dodatkowego obciążenia do 300kg.Ja zdecydowałem się na wersje C.-dzisiaj dotarły do mnie nowe tylne sprężyny IRONMAN hold 008C jest to twardość do dodatkowych obciążeń powyżej+300kg wymiary wysokość 42-43.5 cm zależnie jak kto zmierzy(fachowo 42. cm),średnica wewnątrz 106mm średnica pręta wraz z lakierem 17.4 mm.Sprężyny dedykowane do Frontery A 95-98,Monterey,Troper 2000-
Ostatnio edytowano 20 gru 2010 20:34:56 przez sylwian70, łącznie edytowano 1 raz
sylwian70
 

Re: Lift

Postprzez SKODA76 » 17 gru 2010 11:48:59

No to ładnie :mrgreen: czyli dalsze motanie a nie rezygnacja :>:
SKODA76
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1930
Obrazki: 0
Dołączył(a): 23 gru 2008 14:44:33
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Lift

Postprzez jrzeuski » 17 gru 2010 11:50:25

Jeżeli sprężyny nie są dłuższe niż oryginały (czyli 43cm) to wypadną na wykrzyżu po wyjęciu stabilizatora i wstawieniu dłuższych amorów.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Lift

Postprzez SKODA76 » 17 gru 2010 11:51:29

A nie da się jakiś "czopów" wsadzić w środek żeby nie wypadały?
SKODA76
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1930
Obrazki: 0
Dołączył(a): 23 gru 2008 14:44:33
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pochwały: 2
Województwo: Lubelskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Lift

Postprzez jrzeuski » 17 gru 2010 12:06:24

Najlepiej mocno je przywiązać do gniazd na moście. Tak żeby nie mogły się nawet przekrzywić jak stracą kontakt z budą. W razie braku lepszych pomysłów można je przyspawać do gniazda :twisted:

Pomysł z przykręceniem do budy czegoś nie jest zły o ile wymyślisz jak wtedy włożyć sprężynę i jak to coś zabezpieczyć przed zgnieceniem przez ściśniętą sprężynę, żeby nie wyszło przez podłogę w bagażniku :P
Ostatnio edytowano 17 gru 2010 12:09:23 przez jrzeuski, łącznie edytowano 1 raz
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Lift

Postprzez sylwian70 » 17 gru 2010 12:07:54

Przywiązanie nie wchodzi w rachubę bo się przetrze.Nie wypadną no chyba że amorek się urwie bądż sprężyna pęknie.poprzednie sprężyny(POSPRING) miałem z pręta 16mm wysokość 42cm i jeszcze 2.5 cm podkładki i mocno musiałem się natrudzić aby je wcisnąć między ramę a most i to przy użyciu ściągaczy do sprężyn.Wykrzyż musiałem tez wydusić i to spory żeby wlazły.Nie mam hi lifta :hilift: frota stoi pod blokiem wszystko skute lodem,mróz zarąbisty chyba poczekam do lekkiego ocieplenia.Nadal nie mam amorków TM,zaginął człowiek który mi je miał ściągnąć z Germani.Mam nadzieje ze po niedzieli bolid będzie na chodzie,tylko blokują mnie amorki.Może ktoś z was zna nr katalogowy rancho RS9000 do tyłu frota A95-98 lift 2''.Jeśli do poniedziałku nie odezwie się sprzedawca zamówionych trail master to atakuję RANCZO.
sylwian70
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron