Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Wykorzystać oryginalne dziury które są gwintowane i przystosowane do progów.
SKODA76 napisał(a):Na razie są fabryczne montowane do ramy, ale niestety zaczynają rdzewieć ( na wylot) trzeba będzie zmotać z jakiejś grubszej rury
JJKILLER napisał(a):Zalecam z takiej jak znaki drogowe. Ocynk z grubą ścianką, a jak dobrze zmotasz to i pod HiLifta podejdzie.
SKODA76 napisał(a):wsadzi się jakąś zwykłą hak już i tak muszę co roku malować to i przy okazji się i to pomaluje
Andy napisał(a):A materiałoznawstwo kiedy ostatnio miałeś?
Giąłeś kiedyś rurę ocynkowaną? Czy może umiesz ją pospawać? Wiesz może na pewno, że na znaki dają rurę grubościenną? i może zaręczysz, że bez szwu?
Zanim zaczniesz polecać - pomyśl...
Arni napisał(a):Grunt, żeby progi wytrzymały siłę podnoszenia hi-lifta i nie uszkadzały się podczas zawiśnięcia w terenie. Ja też nie widze problemu najmniejszego w spawaniu ocynkowanej rury - jak pisał kolega wyżej, usunac ocynk szlifierką i pod spodem mamy zwykłą, stalową rurę. Migomat, jak na niego przystało rownież radzi sobie z taką rurą ,wiec niebardzo wiem o co chodziło koledze Andi'emu.
Arni napisał(a):...niebardzo wiem o co chodziło koledze Andi'emu.
Cynkowanie lutlampą??? Śmiech na sali.
Pawel napisał(a):JJKILLER, wdech, wydech..., wdech, wydech... Tak jak w "szkole rodzenia"...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości