U mnie jest tak:
Kupiłem 17x1040 - starczy "na dłużej"

Jednak miałem trochę problemów z założeniem; musiałem maksymalnie wykręcić śrubę napinacza.

Zaczynamy od poluzowania śrub mocujących pompę wspomagania i luzujemy jej napinacz. Klucz/nasadka 14.

Uwaga na "ukrytą" śrubę za pompą


Tu już chyba wiadomo

(cholerny napinacz z metrowym gwintem

) Klucz 12 i 13.

Stosunkowo dobry dostęp uzyskam po odpięciu gumowego fartucha za prawym kołem - jeżeli nie podnosimy auta będziemy potrzebować "długich ramion". Luzujemy śrubę wskazaną na zdjęciu. Potrzebne będą dwie płaskie 14.

Jeżeli mamy to już za sobą, zdejmujemy pasek i montujemy nowy. Składamy w odwrotnej kolejności.
Nowy pasek


Aby było mi łatwiej zdemontowałem dolot z intercoolera; nie mam wiskozy tylko elektryka więc i wiatrak mi nie przeszkadzał.
Nie zapomnijcie posprawdzać wszystkiego co odkręcaliście...
