mazurkas007 napisał(a):ja z uporem maniaka twierdze, że we Frotce B przedni i tylny wał są spiete na sztywno, zawsze kręcą się w czasie jazdy, bo reduktor ma pozycje tylko High lub Low, napęd jest włączany tylko i wyłącznie przez zapięcie sprzęgła na przednie półośce.
we Frotce B masz możliwość zapięcia sprzegiełek w piastach, łączysz koła z półosiami na 'sztywno', dlatego aby wyłączyć lub załączyć 4x4 w czasie jazdy, masz możliwość wajchą od reduktora odpięcia przedniego wału.
do kanału nie muszę wchodzić, wiem na 1000%, że we frotce B nie ma możliwości rozłączenia przedniego i tylnego wału w reduktorze, napęd załącza TYLKO sprzęgło na półośce.
Niech się wypowie ktoś trzeci bo zaraz do rękoczynów dojdzie
A nie prościej wejść do kanału i sprawdzić zamiast się stresować
