Witamy !



[2.2] DTI problem z odpalaniem

Re: nie pali jak jest ciepły

Postprzez damianEK691965 » 18 cze 2011 21:06:26

może się zapowietrza bo masz gdzieś luźny przewód paliwowy albo lekko dziurawy i jak jest ciepły to się rozszczelnia od ciepła a jak zimny guma się kurczy i uszczelnia ale to tylko :?:
kumho kl71 31' lift lekki snorkel winda dragon 1200HD było
Jest jeep cherokee4.0 lift plus BFG mt km2 31" zderzaki bagażnik i parę drobiazgów
isuzu 2.2 td pocięte 32" mieszacz błota
Avatar użytkownika
damianEK691965
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1055
Obrazki: 7
Dołączył(a): 13 cze 2009 13:48:59
Lokalizacja: Słupsk Gdynia
Pochwały: 1
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: nie pali jak jest ciepły

Postprzez Pawel » 19 cze 2011 21:32:49

Wyreguluj pompę i kąt wtrysku... Jeżeli "damianowe" przepowiednie się sprawdzą poszukaj jakiś wycieków lub plam pod autem...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: nie pali jak jest ciepły

Postprzez jrzeuski » 19 cze 2011 21:43:00

W ogóle nie odpala czy trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem? Kontrolka od świec coś pokazuje?
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: nie pali jak jest ciepły

Postprzez scorpion » 19 cze 2011 23:43:36

Witam u mnie znajomego syn mial podobnie i byla pompa a u innego kolegi podobne objawy i byl to rozrusznik bo powinien krecic sie z innymi obrotami na zimnym z innymi na cieplym ma dwa biegi z tego co wiem ale czu akurat tu w tym przypadku tez to nie wim. Pozdrawiam
miałem Frontere A 2.3 TDi teraz mam Frontere B 2.2 16V + sekw. gaz
Avatar użytkownika
scorpion
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 04 sie 2010 23:01:40
Lokalizacja: k/Poznania
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera B 2.2i Long 1998-2004

Re: nie pali jak jest ciepły

Postprzez jrzeuski » 20 cze 2011 10:18:07

scorpion napisał(a):byl to rozrusznik bo powinien krecic sie z innymi obrotami na zimnym z innymi na cieplym ma dwa biegi z tego co wiem
Że co :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: nie pali jak jest ciepły

Postprzez Pawel » 20 cze 2011 13:24:44

jrzeuski napisał(a):
scorpion napisał(a):byl to rozrusznik bo powinien krecic sie z innymi obrotami na zimnym z innymi na cieplym ma dwa biegi z tego co wiem
Że co :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock:

Ty... Jacek, chyba większość z nas nie wie o co kaman, ale bardzo chętnie poczekam na rozwinięcie tej myśli o "dwuprędkościowym" rozruszniku...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez jrzeuski » 20 cze 2011 13:49:42

Zwłaszcza patrząc na profil autora :wink:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez Pawel » 20 cze 2011 18:23:33

jrzeuski napisał(a):Zwłaszcza patrząc na profil autora :wink:

...taaak... Zajebiaszczy... :shock:
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez nocny_jastrząb » 22 lis 2011 09:50:29

witajcie
apropo zaworków. mam również problem z odpalaniem (kiedy samochód stoi przodem pod górkę - prawdopodobnie się zapowietrzał). ostatnio zamontowałem zaworek (takie ogólne przeświadczenie więc wszedłem w to), jednakże wynikły podczas tej operacji różne okoliczności, więc sprawdzaliśmy ze znajomym mechanikiem wszelkie możliwości zatrzymując się na początku drogi. otóż śruba mocująca przewód powrotu (nadmiaru) z pompy paliwa ma w sobie zawór zwrotny. sprawdziliśmy - faktycznie lekko przepuszcza. zamówiłem nową i czekam na nią. jak zamontuję i sprawdzę czy to faktycznie o to chodziło napiszę.
wstawiłem tą niesprawdzoną jeszcze przeze mnie informację, aby nie wstawiać pochopnie zaworków tylko sprawdzić najpierw układ, a później kombinować. a jeszcze takiej informacji nie widziałem na forum, a może przegapiłem.
pozdrawiam

ps. ten dodatkowy zaworek oczywiście zwaliłem.
nocny_jastrząb
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez goliat877 » 25 lis 2011 22:27:52

witam wszystkich

otoż mam mały problem z frontera B byla kupiona jakos w siorpniu i bylo wszystko ok teraz jak zaczely sie mrozy ma ciezko zapalac dopiero za drugim razem, po zgaszeniu odpala bez problemu i jeszcze na dodatek kopci na szaro podczas zwalniania, bylem u mechanika ktory zajmuje sie tylko oplami i podejrzewa problem z kompresja :( prosze o pomoc :(
goliat877
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez mody1 » 25 lis 2011 22:31:20

a świece żarowe w porządku ?
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3885
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez goliat877 » 25 lis 2011 22:33:11

tak patzrylem grzeja bez problemu
goliat877
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 26 lis 2011 12:17:59

goliat877 napisał(a):witam wszystkich

otoż mam mały problem z frontera B byla kupiona jakos w siorpniu i bylo wszystko ok teraz jak zaczely sie mrozy ma ciezko zapalac dopiero za drugim razem, po zgaszeniu odpala bez problemu i jeszcze na dodatek kopci na szaro podczas zwalniania, bylem u mechanika ktory zajmuje sie tylko oplami i podejrzewa problem z kompresja :( prosze o pomoc :(

Kompresje sprawdzisz przez świece żarowe,spr. od jakich temp. grzeją świece.Problem opli to błędne orginalne oprogramowanie.Często zmiana softu na nowszy(poprawiony przez fabrykę) pomaga.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez goliat877 » 29 lis 2011 20:30:18

dzieki wielkie za rady :) jak uda mi sie to naprawic napisze co i jak bylo
goliat877
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez TASMAN TDI » 29 lis 2011 21:12:30

obserwuje wątek od jakiegoś czasu i wreszcie trafiłem na kogoś kto ma podobny problem jak ja (nocny_jastrząb ), na razie nic z tym nie robie, ponieważ parkuje w poziomym garażu i wszystko jest ok, lecz nie wiadomo co się trafi i kiedy , myślałem że to nie możliwe, a jednak, czekam na relacje kolego nocny_jastrząb
FROTKA B LONG, 2,2 DTI , lift 2" NA IRONMAN-IE ,K&N, BFGoodrich MT KM2 31/10,5/15 na felgach ET 12, bagażol własnego pomysłu,stalowy brzuszek,

Była VITARA i Był UAZ
Avatar użytkownika
TASMAN TDI
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 204
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 lip 2011 16:34:51
Lokalizacja: Jurki k/grójca
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 30 lis 2011 06:35:07

nocny_jastrząb napisał(a):witajcie
apropo zaworków. mam również problem z odpalaniem (kiedy samochód stoi przodem pod górkę - prawdopodobnie się zapowietrzał). ostatnio zamontowałem zaworek (takie ogólne przeświadczenie więc wszedłem w to), jednakże wynikły podczas tej operacji różne okoliczności, więc sprawdzaliśmy ze znajomym mechanikiem wszelkie możliwości zatrzymując się na początku drogi. otóż śruba mocująca przewód powrotu (nadmiaru) z pompy paliwa ma w sobie zawór zwrotny. sprawdziliśmy - faktycznie lekko przepuszcza. zamówiłem nową i czekam na nią. jak zamontuję i sprawdzę czy to faktycznie o to chodziło napiszę.
wstawiłem tą niesprawdzoną jeszcze przeze mnie informację, aby nie wstawiać pochopnie zaworków tylko sprawdzić najpierw układ, a później kombinować. a jeszcze takiej informacji nie widziałem na forum, a może przegapiłem.
pozdrawiam

ps. ten dodatkowy zaworek oczywiście zwaliłem.

Jak dokładnie oblukasz ten zaworek to zobaczysz w nim malutką dziurkę z boku to nią puszcza i tak ma być.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez TASMAN TDI » 30 lis 2011 08:56:02

maciar to mnie nie pocieszyłeś :(
FROTKA B LONG, 2,2 DTI , lift 2" NA IRONMAN-IE ,K&N, BFGoodrich MT KM2 31/10,5/15 na felgach ET 12, bagażol własnego pomysłu,stalowy brzuszek,

Była VITARA i Był UAZ
Avatar użytkownika
TASMAN TDI
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 204
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 lip 2011 16:34:51
Lokalizacja: Jurki k/grójca
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez nocny_jastrząb » 30 lis 2011 22:01:41

Jak dokładnie oblukasz ten zaworek to zobaczysz w nim malutką dziurkę z boku to nią puszcza i tak ma być.[/quote]

maciar wiem, że w tym zaworku jest niewielka dziurka od nadmiaru, ale jeśli to jest "zawór zwrotny" to powinien chyba trzymać. Odebrałem nowy zawór z serwisu i zamontowałem, jak na razie całą noc stałem przodem na wzniesieniu - problemu z odpaleniem rano nie było. jeszcze kilka razy muszę to zweryfikować bo jeden raz to za mało aby mieć pewność (nie często udaje mi się tak parkować, nie zawsze są warunki).
ten nowy zaworek 'podobnie' się zachowywał jak stary (sprawdzając go manualnie) ale skoro zamówiłem chciałem sprawdzić go po zamontowaniu w aucie. wymieniłem również podkładkę ale tylko tą od strony zaworka (do tej od strony pompy trzeba mieć chińskie rączki) może tutaj był problem, jak się upewnię, że znikł dam znać.
powrót na pompie to pierwsze miejsce gdzie mogłoby się zapowietrzać dlatego tam zacząłem. jeżeli nie tam to wydaje mi się, że trzeba sprawdzić szczelność przewodów przy zbiorniku paliwa.
nocny_jastrząb
 

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez maciar » 01 gru 2011 06:48:30

nocny_jastrząb napisał(a):.


maciar wiem, że w tym zaworku jest niewielka dziurka od nadmiaru, ale jeśli to jest "zawór zwrotny" to powinien chyba trzymać..[/quote]
A waśnie że nie.Tu akurat utrzymuje ciśnienie na pompie.Temat był wałkowany xxx razy.Ja stawiam na trawersy.
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [2.2] DTI problem z odpalaniem

Postprzez darek1978 » 01 gru 2011 17:59:41

ja tez kiedys mialem problem z odpaleniam mojej poczciwej froci tdi B ale... zmienili mi kont zaplonu i .... juz mi odpala przy najwiekszych mrozach ;) przynajmiej tak bylo w tamtym roku ;) teraz znow czekam na -20 stopni ;)
darek1978
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 2.2 DTI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron