Witamy ! |
---|
|
justus napisał(a):Witam wszystkich !
Właśnie wczoraj zbadałem swoją fronterę za pomocą lampki i rzeczywiście wyszedł kod 31 czyli czujnik wału - brak sygnału,
czy to oznacza ze ten sposób odczytu błędów jest do bani, a jeśli tak to czy interfejs do pc też na nic się nie przyda?
miłem w zamyśle wykonanie takiego ustrojstwa:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/kb.php ... cle&k=4447
Objawy mam takie:
1. zimny silnik na luzie pracuje nie równo tzn najpierw powoli obroty sie zmniejszaja, aż prawie zgaśne i nagle gwałtownie rosną i tak wkólko aż się nie nagrzeje
2. przy dojezdzaniu do świateł - jednoczesne hamowanie i wrzucenie luzu - silnik czasami gaśnie
3. pali ok 17-18 LPG wcześniej 14-15
powyższe objawy na gazie i benzynie podobne (na gazie w wiekszym nasileniu)
silnik 2,2 LPG
ma ktoś pomysł co to może być?
pozdrawiam
monia napisał(a):
,zdemontowane immo.
monia napisał(a):Wymieniany był, czujnik wału korbowego ,przepływomież powietrza ,podstawiany był inny komputer ,wymieniony był palec (nie pamiętam jaki ) ,zdemontowane immo.
monia napisał(a):Komputer nonstop pokazuje czujnik położenia wału korbowego, czujnik jest założony nowy.
jrzeuski napisał(a):Ja na miejscu tego mechanika już dawno zrzuciłbym skrzynię i zajrzał do koła zamachowego czemu ten czujnik świruje (u mnie on tam siedzi, ale być może w benzynach jest gdzie indziej)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości