| Witamy ! |
|---|
|
|




RudeBoy napisał(a):Co ty opowiadasz?
Oczywiście że można włączać podczas jazdy. Do 90 paru kilometrów na godzinę można śmiało bez wciskania sprzęgła zapinać przód.

Trzeci napisał(a):... My spartanie od wersji A...
Trzeci napisał(a):... moja pani odebrała miesiąc temu prawko i ... siwieję jak spóźnia hamowanie.
Laprathus napisał(a):...I jeszcze jedno odnośnie opon co polecacie na lato byle się po asfalcie turlać jak najtańszym kosztem? chodzi mi głownie o rozmiar aby to było najbardziej optymalne i zużywało jak najmniej paliwa i opony były jak najtańsze...oczywiście mam na myśli używki

Laprathus napisał(a):Wiem, że możemy aczkolwiek często gęsto dane było mi słyszeć, że zdrowiej dla napędów jest robić to w miejscu.

BFG nie jest oponą kierunkową, a to podobno pomaga, Kumho mimo tych samych rozmiarów - np. 31x10,5x15 - w porównaniu do BFG MT KM1/KM2 będzie trochę mniejsze, ale za to szersze...








RudeBoy napisał(a):No i to jest własnie zajebiste w B frocie.
Pstryk i przód zapięty pstryk odpięty.

adek napisał(a):RudeBoy napisał(a):No i to jest własnie zajebiste w B frocie.
Pstryk i przód zapięty pstryk odpięty.
Witam
Z tym pstrykaniem tak do końca nie jest , w froci B, załączyć jest prosto ale z rozłączeniem jest różnie , czasami miga kontrolka i nie rozłącza wtedy próbuję sprzęgłem a w skrajnych przypadkach muszę stanąć i cofnąć. Należy uważąć przy skręcaniu półbiedy w terenie a na suchym asfalcie katastrofa, skręcałem z drogi polnej na asfalt (na początku mojego użytkowania frontery) zakręt ostru kąt prawie 90 stopni, coś chrupło i po przegubie


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości