Szanowni klubowicze,
Jeszcze nie mam dużego doświadczenia we frotce ale mam pyt. a nie potrafię znaleźć odpowiedzi na forum.
Zauważyłem, że przy zapiętym 4x4 bryka mi mocno ściąga w prawo i dość głośno pracuje przedni napęd.
Muszę kontrować kierownicą. Czuć to wyrażnie przy jeździe na asfalcie.
W terenie nic takiego nie występuje.
Miałem kiedyś jeepa XJ i na 4H można było swobodnie brykać na asfalcie bez ograniczeń prędkości. Dopiero biegi LO blokowały miedzyosiowy układ różnicowy. Jak to jest we frocie?
Jestem na etapie doprowadzania frotki do stanu użycia, ale robota jest w trakcie więc nie wiem czy to norma czy może na coś zwrócić.
Jak na razie wymieniłem poliuretany, amorki, przeguby, tarcze, klocki i sworznie więc cały przód prawie jest nowy. Nie ustawiłem jeszcze zbieżności i trochę myszkuje na drodze.
(Czy we frocie A jest możliwość ustawiania pełnej geometrii czy tylko zbieżność ???)
Czy takie zachowanie auta na 4x4 jest normalne?
Dodatkowo wymieniłem krzyżaki i przegub gumowy tylnego wału (ten przegub często pada - może jest jakiś mocny zamiennik od sam. transportowego???)
Czekają mnie jeszcze resorki-klepanko, poliuretany i wzmacnianie, tylne amory
Dzięki za wskazówki.