Ostatnio przerabiałem temat dwumasu u mnie w czasie jazdy się skończył

i tez nie przenosił napędu z silnika na skrzynie biegów .
Najlepiej ściągnij gumę na łapie sprzęgła, weź latarkę i na odpalonym silniku i włączonym biegu(potrzebne 2 osoby do sprawdzenia) będzie widać czy dwumas jest zerwany czy nie,jak docisk będzie stał w miejscu albo będzie przerywał do dwumas jest do
.
Używane ciężko dostać ceny różne od 500 do nawet

1800 na Alledrogo.
Pseudo regeneracja to znaczy zblokowanie dwumasa na sztywno wyważenie , dorobienie tarczy i doszlifowanie docisku zaśpiewali mi ok 1300 zł->1600 zł.
Zdesperowany poszedłem na łatwiznę zaspawałem stare wstawiłem tarcze od isuzu tropera 3.1 koszt 70 zł nówka sztuka i wygląda właśnie tak
adrianee36 napisał(a):
takie sprzegło było kiedys , widac ze ktos cos kombinował bo to nie tarcza z 2.8TD bo przy dwumasie nie powinna miec sprezyn ;/
Takie załozyłem, odrazu widac roznice.