Witamy !



[A long] Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.

[A long] Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.

Postprzez benonben » 03 maja 2013 11:33:27

Witam ,jakiś czas temu dałem swoją frotkę do warsztatu do naprawy ,kupiłem nowe łożyska kół tylnych ,nowe klocki i szczęki oraz tarczo-bębny,wymienili mi to wszystko ,mówiłem im że mają wymienić też simeringi na półosiach niby wszystko zrobione ,od jakiegoś czasu ,leci mi olej z oby dwóch półosi i to dość solidnie,dzisiaj powyciągałem półosie wszystko zabaćgane olejem,teraz mam pytanko gdzie znzjduje się simering i jaki jest jego wymiar ,ktoś mi powiedział że musi być też oring,i czy nie musi być uszczelki między mostem a a tym elementem co wkłada się z półosią ,fachowcy zasmarowali wszystko silikonem, prszę o pomoc
benonben
 

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez lychasc » 03 maja 2013 12:24:53

Ja zasmarowałem na łączeniu mostu z piastą silikonem i mam spokój 1,5 roku
https://www.youtube.com/user/lychasc
Lift 2'', Body lift 2", MT 32'', Dragnon 12000 LBS, Snorkel, Amortyzator skrętu, Mosty z froty B, Zderzak na bazie Calmini
Avatar użytkownika
lychasc
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 405
Dołączył(a): 22 maja 2011 15:10:40
Lokalizacja: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez benonben » 03 maja 2013 13:24:00

lychasc napisał(a):Ja zasmarowałem na łączeniu mostu z piastą silikonem i mam spokój 1,5 roku

Jak ja to rozebrałem to u mnie olej wali przez łożysko na piastę i całe klocki i szczęki zasmarowane a nigdzie nie znalazłem simeringu
benonben
 

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez RudeBoy » 03 maja 2013 13:42:31

benonben napisał(a):
lychasc napisał(a):Ja zasmarowałem na łączeniu mostu z piastą silikonem i mam spokój 1,5 roku

Jak ja to rozebrałem to u mnie olej wali przez łożysko na piastę i całe klocki i szczęki zasmarowane a nigdzie nie znalazłem simeringu


No bo go tam nie ma.
Łożysko jest z uszczelniaczem i to ono pełni rolę uszczelnienia.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez benonben » 03 maja 2013 14:15:21

RudeBoy napisał(a):
benonben napisał(a):
lychasc napisał(a):Ja zasmarowałem na łączeniu mostu z piastą silikonem i mam spokój 1,5 roku

Jak ja to rozebrałem to u mnie olej wali przez łożysko na piastę i całe klocki i szczęki zasmarowane a nigdzie nie znalazłem simeringu


No bo go tam nie ma.
Łożysko jest z uszczelniaczem i to ono pełni rolę uszczelnienia.

Może idzie włożyć dodatkowy simerimg
benonben
 

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez ali » 03 maja 2013 17:13:39

benonben napisał(a):Może idzie włożyć dodatkowy simerimg


Daj łożysko 2RS i bedzie podwójnie uszczelnione ;)
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez Ikis » 04 maja 2013 06:39:54

[quote="benonben
Może idzie włożyć dodatkowy simerimg[/quote]

Da się, zrobiłem błąd że nie wykonałem fotek podczas naprawy mojego mostu. Mam w nim bowiem 2 rodzaje łożysk oryginał z uszczelniaczem i tzw zwykłe z dodatkowym zewnętrznym uszczelniaczem. Poszukaj w pobliżu tokarza z zamiłowaniem do kombinowania
wytoczy Ci tuleję na simmering którą włożysz w pochwę (fuj) mostu. Simmering ma uszczelniać powierzchnię za pierścieniem ustalającym łożysko. No i sprawdź drożność odpowietrznika mostu.
Ikis
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 203
Dołączył(a): 07 cze 2009 07:40:43
Pochwały: 1
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1995-1998

Re: Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.long

Postprzez benonben » 04 maja 2013 13:10:49

Ikis napisał(a):[quote="benonben
Może idzie włożyć dodatkowy simerimg


Da się, zrobiłem błąd że nie wykonałem fotek podczas naprawy mojego mostu. Mam w nim bowiem 2 rodzaje łożysk oryginał z uszczelniaczem i tzw zwykłe z dodatkowym zewnętrznym uszczelniaczem. Poszukaj w pobliżu tokarza z zamiłowaniem do kombinowania
wytoczy Ci tuleję na simmering którą włożysz w pochwę (fuj) mostu. Simmering ma uszczelniać powierzchnię za pierścieniem ustalającym łożysko. No i sprawdź drożność odpowietrznika mostu.[/quote]
Udało mi się opanować wyciek oleju a zrobiłem to tak po wyciągnięciu półosi z piastą z tylnego mostu ,zauważyłem że w moście jest miejsce aby zamontować simering wszystko pomierzyłem i bez żadnych przeróbek pasuje simering 38x72x10 , dla zainteresowanych mogę wrzucić fotki.nie wiem jak to wygląda w innych modelach frotek ja mam frotkę 2,5TDS z 97r.long
benonben
 

2,5TDS 97 long uszczelnienie tylnych półosi

Postprzez benonben » 05 maja 2013 06:09:04

Witam kupiłem nowe łożyska do tylnych półosi ,założyłem i po pół roku zaczoł lecieć olej ,puściły uszczelniacze na łożyskach ,w obudowie tylnego mostu jest miejsce aby zamontować dodatkowy simering ,miejsce stworzone do simeringu 38x72x10 ,i problem z głowy
benonben
 

Re: [A long] Simeringi tylnych półosi 2,5tds 97r.

Postprzez jrzeuski » 06 maja 2013 08:00:20

A masz ABS? Bo normalnie w tym miejscu jest zębatka od niego.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998


Powrót do Układ przeniesienia napędu



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron