zulu_mike napisał(a):a w sobotę poligon
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Przyjechałbym popatrzyć, ale raczej nie zdążę zdobyć nowego przedniego mostu i wymienić. Szumeksy załatwiły fabryczny most na pierwszym podjeździe, na którym wykrzyżu zabrakło, gdy Frota szła pełnym butem
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Zobaczymy jak sobie da radę po zapodaniu mostu od B
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Sprzęgiełka już zmotane, bo chińskie manuale zwykłych MT nie wytrzymywały
![jestem przeciw :<:](./images/smilies/i_thumbdown.gif)
W zapasie jest jeszcze opcja założenia hubów od B
W każdym razie szumeksy 33" to dla Froty masakra (mniejsze zresztą też są bezlitosne dla przedniego mostu). Ale po błotach idą cudnie
![the winer is ... :1:](./images/smilies/hooray.gif)
Młócą tak, że na reduktorze pary silnikowi zaczyna brakować, nie ma mowy o przejściu na 3 biegu, co było u mnie normą na BFG MT. Dwójka i to na pełnym bucie musi być. O spalaniu to przez grzeczność nie wspomnę, ale ostatnio do dystrybutora nie dojechałem...