ali napisał(a):Dlatego terenówka musi klekotać i kopcić - musi być dieslem
Musi, musi. Ale jak dla mnie paliwo za drogie.
Będzie mnie stać na wlanie do baku 10-13 L/100km paliwa za 6 zł to sobie sprawię jakiegoś klekota.
Witamy ! |
---|
|
ali napisał(a):Dlatego terenówka musi klekotać i kopcić - musi być dieslem
Stabros napisał(a):ali napisał(a):Dlatego terenówka musi klekotać i kopcić - musi być dieslem
Musi, musi. Ale jak dla mnie paliwo za drogie.
Będzie mnie stać na wlanie do baku 10-13 L/100km paliwa za 6 zł to sobie sprawię jakiegoś klekota.
FROTERKA napisał(a):Ok, pytałam, bo mieliśmy podobno doświadczenie na Transalpinie. Tylko że ja by tego nie nazwała żyłowaniem a duszeniem. Pod górę zdarzyło się ze dwa razy, że musieliśmy włączyć jedynkę, z górki nie. Wszystko przez te serpentyny, brakuje pół biegu miedzy 2 a 3.
jrzeuski napisał(a):Oczywiście, żaden problem (poza A 2.0). Tylko do włączania trzeba się (prawie) zatrzymać, wyłączyć można przy dowolnej prędkości. Ja tak jeżdżę w terenie: głównie na reduktorze a wyjeżdżając na dłuższy szutrowy odcinek przerzucam na 4H i oczywiście redukcja 2 biegi w dół (np. z 4 na 2) zanim puszczę sprzęgło.
jrzeuski napisał(a):Bo Frota A 2.0 ma inną skrzynię niż pozostałe modele: mniejszą, zintegrowaną z reduktorem (ma wspólny olej z nim) i właśnie brak w niej trybu N w reduktorze. Dlatego przełączanie trybu napędu w czasie jazdy jest niemożliwe. Kto próbował, ten wie A 2.0 jest odchudzona poza granice przyzwoitości, m.in. przedni most wygląda jak od quada i ukręca się z byle powodu w terenie. Niby jeździć się da i niektórym nawet całkiem długo ta sztuka się udaje, ale co to za jazda jak trzeba się pilnować, żeby za dużo buta nie dać i koła nie oderwały się od ziemi, bo most chrupnie i koniec zabawy.
brum napisał(a):akurat JAcek dobrze piszę o skrzyni
jrzeuski napisał(a):Weźcie go wepchnijcie pod jakąś inną Frotę i niech sam zobaczy
jrzeuski napisał(a):Weźcie go wepchnijcie pod jakąś inną Frotę i niech sam zobaczy
adrianee36 napisał(a):i co moze powiesz mi ali ze osobno masz skrzyni i osobno reduktor?
RudeBoy napisał(a):im chodzi o to, że w 2.0 jest to jeden wspólny mechanizm.
W pozostałych możesz odkręcić reduktor od skrzyni.
W 2.0 olej wspólny. W pozostałych oddzilenie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości