Witamy ! |
---|
|
A to się zgadza i dlatego napisałem o PKSieHuberek napisał(a):Po przesiadce z osobówki musiałem zupełnie zmienić styl jazdy.
Raczej nie, ale to jeszcze zależy jak bardzo dany egzemplarz ma wymęczone resory. Sprężyny się praktycznie nie ugniatają, ale za to lubią pękać.Huberek napisał(a):Wiem, ale to frotka na resorach jest bardziej miękka ?
Bo wszystkie A są podobnie mułowateJeździłem przed zakupem również starszymi rocznikami i nie było dużej różnicy
Aczkolwiek zdarzają się Longi z kołem zapasowym w bagażniku Wyposażenie bywa różne, niezależnie od rocznika. Mam tu na myśli takie extrasy jak klima, elektryczne lusterka, grzanieWnętrza są identyczne za wyjątkiem deski.
MormoCS napisał(a):Po prostu chciałem wybrać pomiędzy czymś szybkim i sportowym na maksa lub komfortowym. A właśnie, żebym się później nie zdziwił... jak Frontera radzi sobie na polskich drogach ? Nie pochodzę z dużego miasta i większość dróg po których jeżdżę jest w stanie raczej agonalnym, jak z komfortem ?
klejnus napisał(a):W każdym samochodzie może nam sie zepsuć sprzęgło zawieszenie paść itd. Na pewno koszta opon i paliwka są wielkie a reszta ujdzie. No chyba że jedziemy w teren to wszystko rośnie X2. A ryzyko uszkodzenia urwania czegoś jest bardzo wysokie prawda?
Zaproponuj jazdę próbną w terenie. Niech on wybierze miejsce i pokaże co i jak. To powie sporo o upodobaniach właściciela. Jak ktoś sprzedaje pomotane auto, to najczęściej chwali się, co przeżyło, bo to najlepiej świadczy czy jest warte żądanej ceny Pytanie co Ty chcesz kupić: rodzinny dupowóz na grzyby czy zabawkę do orania poligonów.klejnus napisał(a):Ja najbardziej się boję historii poprzedniego własciciela. Nikt przy sprzedazy nie pochwali się że skakał tym samochodem czy piłowalł go ciągle.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości