Witamy ! |
---|
|
No to jak 3.2 to jedynie z butlą pod pokładem. Pytanie co to znaczy dalsze wyjazdy, bo jak za granicę, to którą, bo nie wszędzie LPG jest dostępne powszechnie jak u nas i tak opłacalne. A ropa się zawsze znajdzie w jakimś traktorzerusso napisał(a):Auta potrzebuję na dalsze wyjazdy, brakuje mi dużego bagażnika i oczywiście na zimę.
Oba drogie w naprawach, dostępność części do 3.2 gorsza.Interesują mnie koszty ewentualnych napraw silników, dostępność części, ogólne opinie o silnikach.
A to w Polsce handluje się niemajstrowanymi?Jest sens patrzyć na kilometry na liczniku czy przyjąć że raczej są już majstrowane?
Raczej nie, bo butla do wymiany. W bagażniku masz walec a pod podłogę musi iść toroid. Chyba, że zrobisz lift do nieba, to walec może wejdzie tylko czy Ty z rodziną wtedy też dasz radę?czy jest sens kupować auto z butla w bagażniku i kombinować z jej przekładaniem?
russo napisał(a):czy jest sens kupować auto z butla w bagażniku i kombinować z jej przekładaniem?
jrzeuski napisał(a):Raczej nie, bo butla do wymiany. W bagażniku masz walec a pod podłogę musi iść toroid.
russo napisał(a):czy jest sens kupować auto z butla w bagażniku i kombinować z jej przekładaniem?
Ale Szarbia ma lift o ile pamiętam. Bez tego robi się trochę ryzyko, że butla bedzie przycierać o glebę jak zawieszenie dobije na nierównościach. Niby mocna jest, ale pytanie ile kamieni wytrzymaEdi066 napisał(a):russo napisał(a):czy jest sens kupować auto z butla w bagażniku i kombinować z jej przekładaniem?jrzeuski napisał(a):Raczej nie, bo butla do wymiany. W bagażniku masz walec a pod podłogę musi iść toroid.
Walec też się zmieści, ale trzeba troszkę pokombinować :
http://www.szarbia.com/index.php?p=art_ ... t2=0&id=71
sam przymierzam się do schowania butli pod pokład...
jrzeuski napisał(a):..... ale pytanie ile kamieni wytrzyma
russo napisał(a):Wiem że sie inaczej jezdzi. W moto mam benzynę, ciezko inaczej. Osobówka jest tez benzynowa, jeżdżę nią sporadycznie.
Docelowo Frota ma byc moja, a do nowegi silnika zawsze da sie przyzwyczaić i nauczyć.
Pierwotnie myslalem nawet o silniku diesla, przerazilem się naprawami typu dwumasa. Te 120 KM wydaje mi się trochę mało jak ja tak ciężkie auto, mogę się mylić, nie miałem okazji do długiego testowania. Oczywscie nie szukam auta o właściwościach aerodynamicznych cegły co bedzie jechało 200km/h. Z drugiej strony nie chciałbym jechac po autostradzie 90-100 km/h.
Przepraszam za bledy, ale piszę z telefonu.
eric napisał(a):2.2 pb bedzie do remontu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości