przez jrzeuski » 26 lut 2015 15:39:35
Nie czytasz dokładnie, takie cyrki są tylko przy przełączaniu z H na L. Z L na H rzeczywiście wystarczy przestawić wajchę i to też napisałem. Sam wiesz, że fizycznie nie da się szybko przełączyć H na L ze względu na długość ruchu wajchy i dlatego nastąpi zgrzyt chyba, że prędkość jest niż większa niż ok. 5km/h. Jeśli chce się to zrobić przy większej prędkości, to trzeba wyrównać obroty kół zębatych w sposób jaki opisałem. Inaczej tryby może szlag trafić.
No mud, no funFrota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.