Witam,
ponieważ chciałbym określić żywotność jednostki 2.2 benzyna rozważając jej ewentualną wymianę na 3.2 V6, chciałbym zadać kilka pytań użytkownikom froty 2.2 benzyna zarówno w pierwszej jak i drugiej generacji auta.
1. Jakie przebiegi mają wasze auta?
2. Czy komuś udało się rozwiązać problem wysokiej temperatury silnika ( 85-90 w trasie, która w mieście rośnie do 100, a wcześniej zawsze miał 80 w trasie a w mieście nie przekraczał 92- wykluczamy uszczelkę pod głowicą)?
3. Czy macie kompresję na cylindrach w granicach normy?
4. Co ile tysięcy km średnio wymieniacie uszczelkę pod głowicą?
5. Czy u kogokolwiek występuje latem usterka, że jak w upał przejedzie kilkadziesiąt kilometrów to samochód nie chce odpalić kilka godzin dopóki całkowicie nie wystygnie? Zakładamy, że cały układ zapłonowy z cewką, kablami i świecami wymieniony i jest prawidłowe ciśnienie na listwie wtryskowej a samochód wciąż nie pali w tych warunkach.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam,
Marcin