Opel Frontera Sport 2,0 96r i takie coś mi wyszło. Samochód nie odpala. kontrolka check miga. Czujnik położenia wału wymieniony na nowy. Jeśli ktoś coś w temacie będę dźwięczny
"15 Aktywny - Za niskie napięcie sygnału prędkości pojazdu"
Jeżeli masz czujnik prędkości to znaczy, że zegary nie są na linkę a w skrzyni, na wyjściu reduktora siedzi impulsator. Wiązka do niego lubi zgubić masę (nie działa wtedy też kontrolka 4x4 i światło wstecznego) albo kable się łamią przy samym czujniku (zwłaszcza jak się nimi o coś zaczepi w terenie).
No mud, no fun Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch Vectra B kombi 2.5V6 170KM Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition naprawy i motanie Frotek SMS/PW/email/czat.
Błąd czujnika zawsze wywali przy niepracującym silniku. Tak ma być i tak jest. Przy zapalonym na pewno go nie będzie. A migająca kontrolka check to imobilizer.