a ja nie wiem jakim "cudem" to możliwe żeby gwinty wyrwać,widocznie blok był już do
albo te nowe szpilki coś nie takie(chodzi mi o materiał z jakiego są)prędzej się szpilka ujebie niż gwint puści.przy mojej poprzedni właściciel wymieniał UPG coś po 300tyś.km.i u mnie była robiona przy 420tysiącach bodajże bo poprzednik tylko wymienił bez planowania i to wszystko na starych szpilkach składane już drugi raz.nie pamiętam już momentów dokręcania i nie chce się kłócić ale te 135st coś mi dużo się wydaje.pamiętam że po nagrzaniu jeszcze raz chyba o ileś się dociągało.a co do Twojego bloku jeśli reszta zdrowa,to jak miał bym wydać 800za blok w niewiadomym stanie to za 300 z GWARANCJĄ bym zaryzykował jeśli szpilki by takie dobrali.bo z nakrętką i na stałe szpilką może być faktycznie problem przy podporze.kwestia pomierzenia i oceny jak wyglądają te uszkodzone miejsca.bo stąd to nikt Ci odpowiedzi nie da czy robić czy nie.ale za kwotę 800-1200zł którą podałeś to już może cały motor by gdzieś znalazł.opcji do wyboru jest dużo.tylko że 2.3td to można długo szukać bo dopóki chodzi to każdy jeździ a jak już padnie to na amen i nie warto robić.i tego jest bardzo mało na rynku używanych części.wiem bo też owego czasu szukałem motora w "rozsądnych"pieniądzach ale bez szans.no i smutna kwestia bo nieważne ile kasy w to wsadzisz to będzie nadal stare 2.3td warte 3500zł.tak to niestety wygląda.
Chciałem i mam ... Frontere
_________________________
Frontera A Long 2.3TD
VW Transporter T4 1.9TD
VW Transporter T4 2.4D