| Witamy ! |
|---|
|
|


RudeBoy napisał(a):albo któryś czujnik obrotów wału lub pompy daje w dupe na zimno. Są takie przypadki.
Nagraj filmik jak ten silnik pracuje.


Trąbka napisał(a):W piątek jak zjadę z trasy to nagram filmik i podeślę,zaraz po odpaleniu na zimnym i po chwili ściągnę pasek wieloklinowy.

ali napisał(a):Starczy zobaczyć co z rury leci jak telepie, i będzie 100% pewności czy to zapowietrzony układ



vaxel napisał(a):Ja się nie znam, ale się wypowiemMiałem coś podobnego, a mianowicie telepało na zimnym, ale dopiero po dodaniu gazu tak do 1000-1200obr. Powodem był EGR (wyżej już taka hipoteza padła). W ogóle po zaślepieniu i wyłączeniu EGR zrobił się inny silnik - równiej pracujący, żwawszy, mocniejszy. Polecam

pisu22 napisał(a):Ale on pisze że jak ściągnie pasek to przestaje telepać. Więc EGR to chyba zły trop.
PS. Jak usunąłeś EGR? Wyprogramowales go?





Trąbka napisał(a):bo on tak nie lata jak się rozgrzeje






Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości