Mam akurat reduktor od ZJ-ta i skrzynię manual od Omegi. Mogę obadać jakby to do siebie pasowało.drech napisał(a):Może łatwiej by było wsadzić skrzynię biegów z Omy (automat lub manual, co kto lubi) i wykorzystać wyjście na tylny wał? Wtedy krótkim wałkiem można się dopiąć do reduktora z jeepa i rozwiązuje się temat przedniego wału z niewłaściwej strony.
Nie sądzę. Ja u siebie musiałem ostro skręcić w dół, żeby minąć się z budą. Ciąłem i spawałem fabryczną rurę z Omegi, żeby z lambdami potem nie musieć kombinować.SalomonMoor napisał(a):W tym miejscu planowałem (przy skrzyni Omy) dać łączniki elastyczne, żeby było łatwiej poprowadzić rury. Myślisz, że to by pomogło rozwiązać problem?
-- Dodano 26/03/2018 17:45 --
W ZJ 5.2 nie jest. Leży u mnie zepsuty 249. Uczestniczyłem w jego wymianie i nic się nie lało. 6 śrub go trzyma do skrzyni.SalomonMoor napisał(a):Reduktor Jeepa też jest zintegrowany ze skrzynią.
We wszystkich takie same. Różne wersje silnikowe mają tylko różne przełożenia w mostach.Zastanawiam się jeszcze jedną rzeczą. Jakie są przełożenia poszczególnych biegów w skrzyniach Froty 2.2 i 2.5td?