Witamy ! |
---|
|
JJKILLER napisał(a):Jak masz sprzęgiełka automatyczne to pewnie korony już się powycierały i przeskakują. Niestety jest to "normalna" wada starych automatów.
Semir napisał(a):JJKILLER napisał(a):Jak masz sprzęgiełka automatyczne to pewnie korony już się powycierały i przeskakują. Niestety jest to "normalna" wada starych automatów.
Jacek jeśli kolega pisze o aucie które ma w opisie czyli B to nie ma tam automatów ani manuali
tylko haby. We Frocie B jest inny system załączania napędu niż w A.
miro75 napisał(a):Mam pytanie rozebralem sprzegielko i na pierwszy rzut oka spadło zabezpieczenie. Sprzegielko ok ale było w smarze wymylem .
Nie składam bo łożyska jeszcze wymienię.
Kupię gdzieś taki seger/zabezpieczenie na ośke ?
Semir napisał(a):Zaczął bym od przegubów potem przedni wał.
właśnie nie sądzę żeby to był przegłub, osłona jest cała i żadnych luzów nie ma. Myślę że AVM w wersji HD to fajna opcja bo jeżeli 100 zł więcej (w porównaniu do zwykłych AVM) miało by załatwić sprawę na dłużej....to czemu nie.Jake napisał(a):Ale technicznie terkotac moze Ci takze przegub...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość