Witamy ! |
---|
|
To się dzieje tylko czasami, głównie na ciepłym silniku, ale przywiesić się i na zimnym potrafi. Żadnej reguły w tym nie odkryłem. Jak wypnę krokowy, to obroty spadają wtedy od razu, ale do zera. W dawcy silnik chodził jak w zegarku. Linka gazu na pewno sprawna, przepustnica się zamyka. Krokowy wyczyszczony i też wydaje się mechanicznie OK. Sondy wymienione obie na nowe ale zamienniki, bo jedna była padnięta i też nieoryginalna. Opcom nie wykazuje żadnych anomalii w ich pracy ani innych czujników też. Katalizatory wycięte, ale i tak sondy były przed nimi a za już nic.brum napisał(a):Ecu nie ma nic do falowania. Coś innego to musi być.
O ile pamiętam, bank 1 to nieparzyste cylindry.rascal666 napisał(a):Brum, Jrzeuski pytanie do Was.
Sonda 1 to ta po stronie pasażera czyli tam gdzie jest pierwszy cylinder???
Ja mam silnik z Omegi i przepływkę też z niej wziąłem. Mam też dwie Vectry V6 i na przepływkach z nich silnik z Omy chodzi. Wtyczki się różnią (prostokąt vs owal), ale na chama da się wcisnąć Natomiast na przepływce z Vectry X20XEV silnik Omy walił błędami.Czy macie u siebie podpięte przepływki??? u mnie sytuacja wygląda tak jak podepnę przepływkę czy jedną czy drugą( mam dwie org) niby chodzą na kompie widać, to na postoju chodzi praktycznie idealnie i na obroty ładnie wchodzi itd ale w trakcie jazdy katastrofa 3-4 tys i zalewa ją itd ale gdy odepne przepływke troche ja na wolnych rzuca ale za to ma siłe jechać. Czy szukać przyczyny w przeplywkach ? dodam,że na jednej z nich vectra chodziła bez zarzutów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości