Witamy ! |
---|
|
maniek600p napisał(a):Witam
były robione panewki przez poprzedniego właściciela (nawet nie są jeszcze dotarte),wymienił też on dwu-mas na jedno-mas i zostawił oryginalne śruby,z tego co mówisz to za długie....
wow,lepiej dostać wał? stary,na olx jest jeden nowy za 2k na allegro nie znalazłem
wszystko już mam wyciągnięte tylko nie mogę dostać tych śrub
a masz może jakiś namiar na te do jedno-masu?
dzięki za odpowiedź
jrzeuski napisał(a):Tarcza jest z tłumikiem drgań?
Jake napisał(a):Udało Ci sie juz wykręcic wszystkie urwane resztki śrub? To juz duzo, bo przypuszczałem podobnie jak Jerzy, ze z tym bedzie najwiekszy problem.
Jake napisał(a):Zeby zalozyc zwykly zamach z Troopera/Montereya trzeba wywalic z silnika flansze/kryze i skrzynie polaczyc bezposrednio z silnikiem, przesuwajac nieco do przodu belke skrzyni.
maniek600p napisał(a):Od jakiego silnika szukać ?może być 3.1?
pozdr Mariusz
Tylko razem z tą belką przesuwa się cała skrzynia. W efekcie tylny wał robi się przykrótki, ale wieloklin jest długi, więc te 4cm jeszcze przeboleje, o ile Frota nie ma już liftu. Większym problemem jest przedni wał, który zrobi się za długi i o 4cm nie da się go skrócić na wieloklinie. Do tego lewarki przesuwają się o 4cm do przodu i pojawia się problem z wbijaniem biegów nieparzystych, bo dźwignia trafia w krawędź otworu. Jeśli jest bodylift, to już w ogóle wbić się nie dają. Na to rozwiązaniem jest wymiana tego elementu, w którym siedzą lewarki. Jest przykręcany do skrzyni i występują różne długości, ale nie doszedłem do etapu ustalenia od jakiej wersji silnikowej skrzyni podpasuje, bo wypieprzyłem ten jednomas i wstawiłem zaspawaną dwumasę, co natychmiast rozwiązało wszystkie problemy. I tę opcję polecam!Jake napisał(a):Zeby zalozyc zwykly zamach z Troopera/Montereya trzeba wywalic z silnika flansze/kryze i skrzynie polaczyc bezposrednio z silnikiem, przesuwajac nieco do przodu belke skrzyni.?
jrzeuski napisał(a):Na to rozwiązaniem jest wymiana tego elementu, w którym siedzą lewarki. Jest przykręcany do skrzyni i występują różne długości, ale nie doszedłem do etapu ustalenia od jakiej wersji silnikowej skrzyni podpasuje
Nic poza tym, że 2.8 ma to inne niż 2.5 i to ma związek z tym, że długości wałów w tych modelach też są różne. Mam teraz na placu skrzynię od 2.2, to mogę zmierzyć jak tam to wygląda. Jakbym dobrze pogrzebał w garażu, to znajdę ten element ze skrzyni od 2.3. Do kompletu będzie wtedy brakować tylko 2.4, ale takiej Froty nie miałem u siebie jeszcze.Jake napisał(a):jrzeuski napisał(a):Na to rozwiązaniem jest wymiana tego elementu, w którym siedzą lewarki. Jest przykręcany do skrzyni i występują różne długości, ale nie doszedłem do etapu ustalenia od jakiej wersji silnikowej skrzyni podpasuje
O widzisz, celna uwaga, do tego sam nie dotarłem, wiesz cos wiecej?
jrzeuski napisał(a):Krótkie do jednomasu od Monterreya/Troopera mają duże sklepy motoryzacyjne. Nie od ręki, ale ściągną. Pokaż jak to jest spasowane, bo jednomas do Froty ot tak, to nie pasuje. Tarcza jest z tłumikiem drgań?
jrzeuski napisał(a):No przecież pisałem, że nie kupisz Szukaj używek.
maniek600p napisał(a):Niestety poszukiwania śrub nic nie dały ,zapadła decyzja o nowym gwincie,w przyszłym tygodniu dam znać co z tego wyszło.
pozdr
maniek600p napisał(a):...wymienił też on dwu-mas na jedno-mas i zostawił oryginalne śruby,z tego co mówisz to za długie....
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości