Mam pytanie, czy w waszych instalacjach po przełączeniu benzyny na gaz, odłącza wam się pompa paliwa? czy pompa pracuje nadal, a benzyna wraca ,,powrotem" do zbiornika? ciekaw jestem jak to jest rozwiązane w innych instalacjach
Don't worry, be happy! 2.0i SPORT(93)+LPG i 2,2 DTI SPORT 2001
ok dzięki, bo zastanawiam się czy właśnie nie ,,odciąć" pompy paliwa, bo znowu padła mi pompa paliwa, wcześniej dwa lata temu, fakt że był syf w zbiorniku i na sitku, ale zastanawiam się xczy by to nie wydłużyło żywotności? tak sobie tylko myślę (skoro ona chodzi non stop w układzie zamkniętym)
Don't worry, be happy! 2.0i SPORT(93)+LPG i 2,2 DTI SPORT 2001
Odcięcie pompy nie jest dopre dla wtrysków które się chłodzą benzyną i przewodów z których wkońcu wyparuje PB i zrobi się osad. Jazda na LPG z działającą pompą nie rózni się wiele od jazdy na PB, więc napewno nie padnie.
ok, widocznie to zbieg okoliczności, lub poprzednia pompa była made in Azja bo chodziła około dwóch lat, a w zbiorniku jak pisałem było ,,bagno" choć tankuję na różnych stacjach (BP, STATOIL, czasem SHELL) to z praktyki wiem (zawodowy Driver) że nasze paliwa to jedno wielkie bagno i oszustwo, ale cóż począć, casem na tych małych stacyjkach jest o niebo lepsze
Don't worry, be happy! 2.0i SPORT(93)+LPG i 2,2 DTI SPORT 2001
Nie wiem ile różni się stag100 od stag200, który to posiadam, ale w instrukcji wyczytałem, że centarlka ta może puścić np. dwa gary na benzynie i dwa na gazie. Dzieje się tak, gdy np. spadają obroty silnika. Osobiście zdarzało mi się parę razy, że gdy w terenie pożałowałem gazu to auto przeskakiwało czasami na benzynę i gdy odzyskało obroty to znowu włączało się LPG. Jak odetniemy pompę paliwa to w takim wypadku auto po prostu by zgasło.
Pisałem tylko, że centralka ma taką możliwość. I dalej, że gdy obroty spadają to sam się przełącza na benzynę. Wtedy gdy mamy odłączoną pompę auto by nam zgasło. Myślałem, że napisałem zrozumiale...