Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 01 wrz 2009 21:02:50

brum powiec mi jak jest u ciebie to ucho od drążka skretnego które podkreca sie sruba w jakiej pozycji bo u mnie jest w poziomie i dlatego wydaje mi sie ze jest na maxa podkrecone
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez brum » 01 wrz 2009 21:13:32

A ile Ci wystaje śruba z tego mocowania? Chodzi mi o część gwintowaną która jest od strony podłogi. Najlepiej zmierz..
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 01 wrz 2009 21:30:01

więc tak jest chyba mały problem bo z prawej strony sruba wystaje 5cm a z lewej strony 4cm ale przod stoi prosto morze 1 cm lewa nizej raczej jezdze sam
a to zdjecie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/781 ... e11be.html
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 01 wrz 2009 21:40:59

...niestety, nie mam jak porównać do swojego... Jutro jak znajdę trochę czasu to sprawdzę, ale dopiero wieczorem...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez brum » 01 wrz 2009 21:42:15

Kręcone masz, rozejrzyj się za jakimiś z angola albo jakieś HD.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 01 wrz 2009 21:44:48

tez tak myslalem a powiec mi czu duzo jest roboty przy wymianie i czy przekrecenie na wieloklinie cos da
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez brum » 01 wrz 2009 22:00:25

Przy wymianie niema za dużo roboty, tylko trzeba uważać bo to wkońcu sprężyna. Co do przestawienia to nie zalecane jest ale stosuje sie to jeśli już są padnięte co nie oznacza że nie padną za troche znów.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 01 wrz 2009 22:07:22

ok dzieki za informacje wiec musze sie rozejrzec sie za czyms nowym
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez Jarek sp3swj » 01 wrz 2009 22:54:29

Daro ;-) a pisałeś że ty masz CAMPO ;-)

nie wiem jak bardzo sie róznia te auta w tek kwestii :-)
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez KOBZI » 04 wrz 2009 10:51:03

hej :)
jak chodzi o przestawienie na wieloklinie to mogę opisać bo przestawiałem
max 2 ząbki przestawcie
jak się auto podniesie najlepiej podstawić drugi podnośnik pod wachacz - poluzować na max śrubę skręcającą i delikatnie opuścić wachacz - potem już tylko zdjąć - czasem idzie ciężko - szczególnie zbijanie koronki z drążka

pzdr
K
Obrazek
Avatar użytkownika
KOBZI
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 06 lip 2007 13:16:28
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Lift

Postprzez monter_wiader » 04 wrz 2009 11:35:45

siemano
w innym temacie uzyskałem informację, że do froty B Long długość drążków to 1141mm a średnica 27mm. Człowiek, który handluje ironman'em powiedział mi, że według jego katalogów do frontery mogą iść drążki 997mm, 1144mm lub 1220mm. Co zrobić z tym fantem? Czy np. może być taka sytuacja, w której drążki można montować innej długości niż fabryczne?
monter_wiader
 

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 04 wrz 2009 20:38:40

Witam wczoraj wyciągnołem resory okazalo sie że tulejek tylnych nie ma same sruby i pióro jedno zlamane przez brak tulejek wieszaki resora do wymiany znalazlem warsztat w katowicach zajmujacy sie sprężynami i resorami dalem dzisiaj do klepania i wymiany pióra jutro bedzie mątarz ale na starych wieszakach i bez tulejek bo musze zobaczyc czy fachowiec od resorów sie spisal musze wiedziec jakie wieszaki zrobic czy takie jak orginal czy troche wieksze niby fachowiec od resorów powiedzial ze niechce sie chwalic ale jest najlepszym fachowcem od spreżyn gdy go zapytałem czy mozna zregenerowac drażki skretne zobaczymy ile w tym prawdy jak to zamontuje i ile bedzie wyżej jutro dam znac
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 04 wrz 2009 20:41:34

KOBZI napisał(a):hej :)
jak chodzi o przestawienie na wieloklinie to mogę opisać bo przestawiałem
max 2 ząbki przestawcie
jak się auto podniesie najlepiej podstawić drugi podnośnik pod wachacz - poluzować na max śrubę skręcającą i delikatnie opuścić wachacz - potem już tylko zdjąć - czasem idzie ciężko - szczególnie zbijanie koronki z drążka

pzdr
K

KOBZI powiec mi jak przestawiales na wieloklinie to jak nisko miales przód
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez oposs » 05 wrz 2009 06:31:23

Daro, po co te zabiegi? Drazki sa najbardziej wytrzymalym elementem zawieszenia froty. Ten towar nie idzie, stad niska cena na szrotach. Za dwie stowy masz komplet. Przypuszczam ze taniej niz regenerowanie. Z tego co ludzie pisza na forum maja rozne dlugosci. Nie lepiej podjechac i podpasowac cos do twojego campo?
Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez lukask » 13 wrz 2009 09:03:26

Panowie chcę zamawiać ale potrzebuję podpowiedzi.
Plan jest taki, że podnoszę frotkę o 2 cale. I teraz doradźcie jak lepiej zrobić?

1 wersja kupuję zestaw Ironmana i zostawiam na razie seryjne amorki bo nie mam kasy aż tyle.

2 wersja kupuję sprężyny na tył i do tego amortyzatory Ironmana a przód podkręcam na seryjnych drążkach (da się tak? )

Która wersja jest według was lepsza ?
Według mnie nr.2 ale może się mylę ?
Ewentualnie jeśli do którejś z wersji polecacie innego producenta to też czekam na sugestie :)
lukask
 

Re: Lift

Postprzez ADAM SP3WXO » 13 wrz 2009 09:21:37

Ja mam tylko wymienione sprężyny z tyłu i jest ok. Przód tylko podkręcony. Z tego co wiem amortyzatory Ironman zastępują tylko seryjne, tzn ,że na skoku zawieszenia tylnego nic nie zyskasz. Jeśli już to poszukał bym amortyzatory do liftu powyżej 2 cali.
ADAM SP3WXO
 

Re: Lift

Postprzez lukask » 15 wrz 2009 21:23:08

Lift zrobiony i teraz powinienem piać z zachwytu ale ....
No właśnie to ale wygląda tak Frontera B Long, z przodu podkręcona na drążkach tak, że od środka felgi ma 50 cm do plastiku na przednim błotniku. Cz jeszcze mogę w górę i ile mogę ?
Tył masakra przyszły sprężyny ironmana i po założeniu okazało się że od środka felgi do błotnika mam 58 cm :| :| Raczej nie możliwe, żeby te sprężyny siadły o 5 cm ... Auto z tyłu zaczęło świrować i dziwnie podskakiwać i tak jakoś dobijać, czy to przez za krótki amor ? Czy jeszcze coś jest nie tak ?
lukask
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 15 wrz 2009 21:26:54

Z tyłu może tak się dziać "dzięki" krótkim seryjnym amorom... Brakuje im skoku i za mocno się rozciągają... Z przodu możesz jaszcze powalczyć, ja mam 56cm...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez brum » 15 wrz 2009 21:33:30

Zmień amortyzatory z tyłu i nie róbcie druciarstwa :!: Robicie lifty to róbcie je z głową bo jak czytam że ktoś z tyłu wymieni tylko sprężyny to mnie.....
Zmień amortyzatory na dłuższe, bo wkońce je zerwiesz a wtedy wiadomo co się może stać....miłe to nie będzie.
Kręć przód jeszcze.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez lukask » 15 wrz 2009 21:37:33

Dzięki za info uspokoiliście mnie troszkę ;)
Teraz proszę o propozycje amortyzatorów do tyłu do auta :D
Czy te ironmany z linku który wcześniej podawałem będą ok ? Czy wsadzać te z lublina, zależy mi na tym, żeby to fajnie razem pracowało.
lukask
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron