Witamy ! |
---|
|
KOBZI napisał(a):to z tego co wiem to nikt tu nie ma
lala m napisał(a):tak zgadza sie,ale pozostają hamulce(tarcze,bębny),sprzęgiełka bo przy frotkach stały naped odpada z powodu braku róznicówki.No i przełozenie.Z tego co sie dowiadywałem narazie czyste teoretycznie,to toyka hillux ma standardowe przełozenie 4;56 co idealnie pasuje do 2,8 bez konieczności ingerencji w tył.Pozostaje jeszcze szerokość mostów,wiem że od hilla(resory)1435cm.od lj70(sprężny)jest to samo tyle że w LJ jest większy wybór przełożeń co jest korzystne przy większych kołach,ale wtedy i tył podchodzi pod wymiane.Pozdro!
Arni napisał(a):Pytanie o mosty z uaz'a jest już nieaktualne. Śledząc allegro można trafić na most z Patrola w dobrej cenie ( mi sie udało za 1200zł komplet przod+tył).
Ale jak by nie patrzeć,UAZ stroną gruszek pasują do Frontery jako jeden z nielicznych sztywnych mostów, pozostaje tylko pytanie o kierunek obrotów wału( choć patrząc na jego obudowe to w przednim moscie kierunek by sie zgadzał, koło talerzowe jest z prawej strony.)
Arni napisał(a):Ale jak by nie patrzeć,UAZ stroną gruszek pasują do Frontery jako jeden z nielicznych sztywnych mostów, pozostaje tylko pytanie o kierunek obrotów wału( choć patrząc na jego obudowe to w przednim moscie kierunek by sie zgadzał, koło talerzowe jest z prawej strony.)
przemia napisał(a):Robisz frote na sztywnych? Z jakiego kupiłeś?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość