Witamy ! |
---|
|
Pawel - Amor napisał(a):Cobreti25, o ile się nie mylę jest to voltomierz..., a u mnie też są wahania przy kierunkach... Jednak wszystko działa jak należy, oprócz silnika...
Pawel - Amor napisał(a):Nikt się nie uśmiał, zawsze można się trochę pomylić...
Serduszko zdechło..., ale szykuje się operacja...
STRUNA napisał(a):http://allegro.pl/listing/search.php?string=silnik+opel+frontera+2.8&from_showcat=1&category=0
michal 2,8tdi napisał(a):a tak przy okazji to sie jeszcze zapytam lecz wiem ze nie w temacie ale nowego ie bede zakładał
jest tak jak rano odpalam frote to wskazówka ciśnienia oleju wędruje na maxa do góry na wolnych obrotach,a jak dodam gazu to wędruje ponad skalę, po przejechaniu ok 1-2,5 km sytuacja wraca do normy, mam sie martwić czy to normalne
jrzeuski napisał(a):Przy ciepłym silniku się uchyla i zawraca nadmiar oleju do miski. Gdy silnik jest zimny cały olej z pompy trafia do silnika. W ten sposób zimny silnik i turbina są smarowanę z max wydajnością a gdy silnik się rozgrzeje nadmiar smarowania zwiększałby tylko opory. Działanie zaworu najlepiej widać właśnie na wskaźniku ciśnienia. .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości