Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez ADAM SP3WXO » 11 gru 2009 23:00:48

vit2107 napisał(a):
ADAM SP3WXO napisał(a):vit2107 zdejmij progi i kangura, bo w terenie szybko stracisz obie rzeczy :D wiem po sobie :mrgreen:

Dzięki za radę, wezmę to pod uwagę . :D ..ale na razie lajtowo w temacie terenu - brak alu. osłon silnika i skrzyni, cieknący magiel :cry: , latająca kierownica (spieprzona regulacja) :evil: , chrobotanie krzyżaków ukł.kier. :wsciekly:


Jak ci mogę coś poradzić to napraw magiel jak najszybciej :!: :!: :!:

Ja czekałem i rozpadła się w terenie, do domu wracałem bez wspomagania.
Niestety na allegro na próżno szukać, a jak są to ceny kosmiczne :killer: , regeneracja w Poznaniu to 500zł, ale jak za długo będziesz czekał to może się okazać, że twojej już nie da się zregenerować :cry2:

Co do osłon ja mam tylko oryginalną przednią i nic więcej :D
ADAM SP3WXO
 

Re: Lift

Postprzez lukask » 12 gru 2009 18:26:26

Czy może ktoś napisać co da mi przełożenie sworzni z przodu ?? I instrukcje jak to zrobić i co jest potrzebne ?
lukask
 

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 12 gru 2009 19:52:19

vit2107 napisał(a):Dziś podniosłem lekko swoją Frotkę na sprężynach Pospring (dla Ftroty B Sport 98-04) i drążkach, osiągając ostatecznie wynik:
śr.piast/nadkole prz. 52cm. (przed 49)
śr.piasty/nadk tył 53cm. (przed 50)
ziemia/nadk.prz. 88cm. (przed 83)
ziemia/nadk.tył. 89cm (przed 84)
Wszystko mierzyłem już na nowych BFG AT 245/75/16

Witam,vit2107 wydaje mi sie ze cos zle pomierzyles bo skoro ''śr.piast/nadkole prz. 52cm. (przed 49)" to jest 3 cm różnicy " ziemia/nadk.prz. 88cm. (przed 83)" a tu jest 5cm i piszesz ze to na tych samych gumam mierzyłes niech mnie ktos klepnie jak nie mam racji
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez vit2107 » 12 gru 2009 20:28:54

Dobra przyznam się bez bicia :D , dokładnie zmierzyłem to co uzyskałem po lifcie; pomiary przed robiłem na łysych 245/70/16, więc postanowiłem dorzucić 1 cm. już dla opcji na 245/75/16 a powinienem +2cm - się porobiło jak tak człowiek z linijką lata :lol: Poprawie to w poście - dzięki :beer:
Don't panic, keep driving, keep smiling, all is well.
picasa chomik axle/chart dana/spicer Front/Locker
Avatar użytkownika
vit2107
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Obrazki: 5
Dołączył(a): 01 lut 2009 15:39:30
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez sawcio » 12 gru 2009 22:50:49

vit2107 napisał(a): latająca kierownica (spieprzona regulacja) :evil:

Co do tej latajacej kierownicy to ściagnij plastiki z kolumny kierowniczej i sprawdż czy nie poluzowały Ci się tam śruby. U mnie było podobnie, kierownica latała około centymetra góra dól, śruby były tak luźno ze gdy je zobaczylem to dziwiłem sie ze to wszystko sie nie rozleciało :shock: . Z tego co pamiętem są tam 4 śruby z czego 2 maja takie okręgłe łepki, ja je wymieniłem na imbusowe.
sawcio
 

Re: Lift

Postprzez vit2107 » 12 gru 2009 23:00:43

Już zaliczyłem etap śrubek - nadal lata :cry: . Odebrałem dziś od todda4 kolumnę wraz z mech. regulacji na podmianę. Sądzę, że mech. oparty na zębatce się spit..ł - wymienię i będzie spoks :mrgreen: Ale jeszcze tam pozaglądam - dzięki.
Don't panic, keep driving, keep smiling, all is well.
picasa chomik axle/chart dana/spicer Front/Locker
Avatar użytkownika
vit2107
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 436
Obrazki: 5
Dołączył(a): 01 lut 2009 15:39:30
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 6
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Lift

Postprzez ttoby » 13 gru 2009 02:25:20

ehh .... 53 strony postów ... :)
3 długie wieczory mi zeszlo zeby to przeczytac ... i wydaje mi sie ze " im wiecej wiem, to mniej to wszystko rozumiem " ...

ale do rzeczy ... jestem raczkujacym kierowca frotki ....

chcialbym sobie podniesc troszke autko ... interesuje mnie opcja okolo 3-4 cm ...no 5 to max ( zalezy mi na tym aby nic nie wymieniac w zawieszeniu ) :)

i teraz tak .... z tego co wyczytalem to przód mozna podkrecic ... ale co z tylem ??
mam frote A 94r (wiec z tylu sa resory) ....co z tym zrobic ??

cos mi wisi w pamieci " ... WIESZAKI ... " ale posrod 1000ca postów juz nie moge tego znalezc ....

wiec prosze tak w skrócie napisac co dokladnie z tylem ... mile widziany link do dokladnego opisu ... :)

nie chce w moim przypadku wspominac o zadnym LIFCIE ...(aby nie wywolac znowu burzliwej dyskusji) bo nie wiem ile moja frotka siadla od stanu fabrycznego ... ( ja poprostu teraz mam chec posiadania autka wyzszego o te kilka cm w stosunku do stanu obecnego ... :) ) ...

jesli bedzie to pomocne to jutro postaram sie pomierzyc i napisac jak to sie ma u mnie :) ...

z góry dziekuje za pomoc i czekam na krotka i profesjonalna odpowiedz ... :)
ttoby
 

Re: Lift

Postprzez oposs » 13 gru 2009 09:18:45

ttoby napisał(a): krotka i profesjonalna odpowiedz

:mrgreen:
UWAGA, udzielam:
FRONTERA A - Resory piórowe
ttoby napisał(a):zalezy mi na tym aby nic nie wymieniac w zawieszeniu

Tak to sie nie da :? , proponuje trzy wersje cenowe:
1. same wieszaki koszt okolo 100,-
2. piora od longa od 200,-
3. zestaw 1+2 (policz sobie sam :wink: )
4. zestaw 1+2+amortyzatory od 160,-
Koszt robocizny gratis (wszystko latwe i przyjemne :mrgreen: ) Koszt podkrecenia drazkow do uzyskanego liftu gratis (latwe i przyjemne :mrgreen: )
Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez maciar » 13 gru 2009 10:14:59

lukask napisał(a):Czy może ktoś napisać co da mi przełożenie sworzni z przodu ?? I instrukcje jak to zrobić i co jest potrzebne ?

Co da a wiec,zbliży położenie wachacza do nominalnego co polepszy prace koła (pochylenie)w górnym położeniu czyli podnoś auto za przód i zobaczysz jak pod koniec koła zaczyna sie szybko kłaść.Dodatkowo przy lifcie koniecznie trzeba robic pochylenia strasznie sie zmieniają a jak podłożysz podkładki pod przełożone sworznie pochylenie bedzie mniej "-" i korekcja bedzie mniejsza.Pozatym przy max. podniesieniu na początku zawiecha jest przytrzymywana przez ammo,jak dasz dłuższy to następnie zawias trzyma na maksa skręcony sworzeń wachacza a podkładki i przekładka sworznia dadza wiekszy skok.To co napisałem zauważyłem jak sam motałem i jestem tego pewien na 100%.Przy max do góry z przodu jakies 62 juz nie pamiętam zapiera juz na sworzniach ponoc lepszy kąt wychylenia maja sworznie isuzu ale tego niewiem spr.jak moje padną.Pozdro ps. mam jeszcze 1 kpl.podkładek
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez ttoby » 13 gru 2009 12:53:42

proponuje trzy wersje cenowe:
1. same wieszaki koszt okolo 100,-
2. piora od longa od 200,-
3. zestaw 1+2 (policz sobie sam :wink: )
4. zestaw 1+2+amortyzatory od 160,-
Koszt robocizny gratis (wszystko latwe i przyjemne :mrgreen: ) Koszt podkrecenia drazkow do uzyskanego liftu gratis (latwe i przyjemne :mrgreen: )


kolego OPOSS ... dziękuje za szybką i krótką odpowiedź ...
ale mam jeszcze pytanie .... jakie efekty da mi kazda z tych opcji ... :)

ile na samych wieszakach , ile na samych piórach ,,,, sume polcze juz sam ... ile dadzą amorki :)

no i co bedzie najlepszym rozwiazaniem zeby uzyskac te 4- cm :)

pozdr i czekam na odp.
ttoby
 

Re: Lift

Postprzez oposs » 13 gru 2009 13:16:18

ttoby napisał(a):ile na samych wieszakach

Zalezy jakie dlugie
ttoby napisał(a): ile na samych piórach

zalezy od ich zuzycia
ttoby napisał(a):ile dadzą amorki

Te do liftu (lub od Lublina) nie ograniczaja wykrzyzu co da ci wymierny efekt w postaci nierozerwanego amortyzatora w przyszlosci, dodatkowo jesli zakupisz amorki o wiekszej sile tlumienia (np. Ironman) bedziesz mogl szybciej przemieszczac sie po nierownosciach zyskujac na przyczepnosci, co za tym idzie kontroli nad pojazdem.
Ja uzyskalem okolo 8-9cm instalujac wieszaki 16,5cm oraz resory od longa
ttoby napisał(a):co bedzie najlepszym rozwiazaniem zeby uzyskac te 4- cm

Nie wiem byc moze same wieszaki albo same piora od longa. Osobiscie uwazam ze za chwile 4 cm bedzie dla ciebie malo, dlatego sugeruje wariant 4 lub nie wymieniony przeze mnie z uwagi na wiekszy koszt...
5. zestaw 1+2+kpl.amortyzatorów do liftu (porzadny od 1000,-)
Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez maciar » 13 gru 2009 17:03:04

Pozdro ps. mam jeszcze 1 kpl.podkładek myślałem 50 pln
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez ttoby » 13 gru 2009 19:23:04

maciar napisał(a):Pozdro ps. mam jeszcze 1 kpl.podkładek myślałem 50 pln


jakich podkladek ?? :)



Osobiscie uwazam ze za chwile 4 cm bedzie dla ciebie malo, dlatego sugeruje wariant 4 ...


nie bedzie malo ... poniewaz generalnie to ja nie jezdze w terenie ... :) wiec zadne wypasy nie sa mi potrzebne ... nie chce tez miec zbyd wyskoko auta bo duzo smigam po czarnym .... wiez zalezy mi na dobrej trakcyjnosci :)
a podniesc chce tylko dlatego ze wyzszy fajnie wyglada ... :) dlatego te 4-5 cm jest OK ... tymbardziej ze dostalem niedawno MTki 31cali wiec jak zaloze opony + ten skromny lifcik to bedzie OK :)

PS. a gdzie moge dostac takie wieszaki ?? moze ktos z formum na na zbyciu ?? chetnie odkupie :)
ttoby
 

Re: Lift

Postprzez maciar » 13 gru 2009 19:40:59

lukask napisał(a):Czy może ktoś napisać co da mi przełożenie sworzni z przodu ?? I instrukcje jak to zrobić i co jest potrzebne ?

to odnośnie tego postu
tel. 504 035 487
Avatar użytkownika
maciar
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1281
Obrazki: 1
Dołączył(a): 16 mar 2008 20:15:33
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pochwały: 16
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez oposs » 14 gru 2009 00:58:38

ttoby napisał(a):gdzie moge dostac takie wieszaki

Wykonac projekt i zamowic albo zrobic samemu...
Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez ttoby » 14 gru 2009 20:09:10

oposs napisał(a):
ttoby napisał(a):gdzie moge dostac takie wieszaki

Wykonac projekt i zamowic albo zrobic samemu...



hehe ... teraz tylko musze sie dowiedziec która to dokladnie część te "wieszaki" i wtedy pomysle co dalej ... :)

btw. a ile to trzeba przedluzyc ?? :D (oczywiscie ciagle chodzi mi o te 4 cm )
ttoby
 

Re: Lift

Postprzez oposs » 14 gru 2009 20:29:17

Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez Tormod » 15 sty 2010 20:38:45

Witam szanowne grono przeczytałem cały temat Lift 1062 postów ( ciekawa lektora :>: ) Czaszka mi kopci, dużo danych zakręcony jestem jak domek ślimaka.
Chciałbym podnieść frotkę ( long A 2,5TDS ) na 2,5 cala o jakich wymiarach powinienem zamówić w POSPRING sprężyny żebym miał te 2,5 no 2 też może być

chciałem drut fi 16
ale ile zwoi ?
jakie wysokie ?
amory naturalnie też będą dłuższe
Tormod
 

Re: Lift

Postprzez sylwian70 » 16 sty 2010 19:45:45

ad.Tormod sprężyny 10 zwoi wysokość ok 44-45cm. :gears:
sylwian70
 

Re: Lift

Postprzez Tormod » 18 sty 2010 15:24:20

Dzięki :wink: no tyko czekać na zwrot podatku i zamówić :D
Tormod
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron