

Witamy ! |
---|
|
Zeppelin napisał(a):Chooopy przeczytałem te milion postów i ładny mam bajzel w głowieFrota B sport przód da sie podnieść na drażkach ??
Gdzie to trzeba krecić i 2 sprawa czy jak sie podniesie przód to na tył wieszaki wystarcza narazie zeby zachować kąty i geometrie ??
Borygo8011 napisał(a):Pawel - Amor napisał(a):Żuk, Lublin 2...
Paweł,ty poważnie o temacie?
tomi79 napisał(a):ja juz po zabiegu tzn raczej moja frota tokasz dotoczyl mi podkładki nieco zmieniłem projekt który tu znalazłem zamiast 50 mm ja mam 100mm tz 10cm efekt jest powalający musiałem przedłuzyc stabilizator poprzeczny o 14mm bo os tylna uciekła mi na lewo tz stabilizator okazał sie za kródki aaaa i amory przedłuzyłem prosta metoda do ucha dolnego dospawałem wyciete z rury brubosciennej jeszcze 2 na długosc
wykrzyza to nie poprawiło bo amor zakrutkii ma skok ale auto jest niezle dzwigniete przud podniesiony na drazkach a pod amoltyzator tulejka jakies 20mm całosc wyglada niezle jutro sprawdze jak jezdzi w terenie
zapraszam na pustyynie błedowska o 10tej ps. kanał cb 16
Borygo8011 napisał(a):A ma ktoś patenta na usztywnienie przodu w B po lifcie 2"???MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!Może twardsze amory czy cuś.HELP:)
Jarek sp3swj napisał(a):Borygo8011 napisał(a):A ma ktoś patenta na usztywnienie przodu w B po lifcie 2"???MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!Może twardsze amory czy cuś.HELP:)
ja ma mpodkręcony przód 2" .. i jak amorki przód sie juz kończyły to zaczeło skakać jak amerykaniecna razie tylko regenerowałem amorki... i trzyma stabilnie.. nie nurkuje jak sie lekko hamuje. Sprawdź amorki może ci juz zdechły
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości