W ostatnią niedzielę wykluł się plan posadowienia takowego w moim sporciku razem z winczem baj escape 12000lbs-ów, będę się wzorował na poczynaniach kolesia z tego wątku :
http://forum.planetisuzoo.com/viewtopic ... &start=125ale bym skopiował coś w ten deseń:
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... CDsQ9QEwAw...ale mam kilka wątpliwości;
- czy mocowanie zderzaka na dwie śruby na stronę czyli cztery w oryginalne otwory wystarczy czy rzeźbić bardziej ( nie za bardzo jest gdzie i bardzo komplikuje to sprawę).
- nie podoba mi się ta blacha od spodu łącząca zderzak w jego wykonaniu z osłoną drążków w oryginale ale to pewnie uda się jakoś przeskoczyć.
- z jakiej grubości blachy to wykonać( dzwoniłem do speca który robi gadżety do jeepa i wychodzi z jego doświadczeń: podstawa wyciągarki i stelaż nośny z blachy 8mm poszycie góra z 2mm) wystarczy czy przerost formy?
- jakie jest zadanie tych dwóch krótkich rurek przyspawanych do czoła ramy (potrzebne czy można wywalić?)
-ile wytrzyma oryginalne zawieszenie w dobrym stanie (głównie drążki skrętne)około 25-30kg zderzak plus 35kg wyciągarka - to około 60kg kurna dużawo chyba?
- robił ktoś z forum coś takowego (?) plizzz o foty - po co wyważać otwarte drzwi.
-po konsultacjach z elektrykiem stwierdziliśmy że oryginalny altek jako nie za mocny ale toporny i odporny powinien dać radę - da radę czy coś mocniejszego szukać , jak tak to jaki?
...no i jestem otwarty na wszelkie wasze sugestie
dokumentację fotograficzną na pewno zrobię.
pozdr