Witamy ! |
---|
|
nadinq napisał(a):Witam
Miałem podobny problem i sprawa jest prosta. Wystarczy rozebrać przełącznik kier. i rozciągnąć sprężynkę pod bolcem dociskającym styki przełącznika.
JJKILLER napisał(a):Witam.
Ja dziś kolejny raz posłałem kilka "ciepłych słów" byłemu właścicielowi mojej Froci, a było to tak.
Jak skręcałem do siebie na parking i włączyłem kierunek to tylko mignął i zgasł, co gorsza drugi kierunek też jakby ducha wyzionął lecz to jak się okazało była tylko połowa tego czego się zaraz dowiedziałem (nawet nieco mniejsza). Profilaktycznie załączyłem awaryjki i tu krew mnie zalała jak się zapewne domyślacie ich też nie było Więc klapa w górę i stosujemy grzebologię stosowaną, tylko że ja nie mam bladego pojęcia gdzie jest przekaźnik od kierunków i awaryjek w związku z czym zerknąłem do puszki koło zbiorniczka z chłodziwem i zobaczyłem tam przekaźnik oznaczony takimi jakby przeciwstawnymi światełkami, pomyślałem że rozbiorę i sprawdzę bo to pewnie od tego. Tak więc rozebrałem i... oczywiście był tam elektromagnesik, przy którym przerwał się przewodzik, więc ten przewodzik lekko odizolowałem i połączyłem Prawie pomogło, prawie bo tylko zaczęły mi się zegary podświetlać a kierunki i awaryjki nadal martwe
I tu jest moja prośba, czy ktoś wie co się zje... i jak to naprawić
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość