Witamy !



[2.8] Problem z odpaleniem

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez Jedrek_G » 25 paź 2010 11:50:43

Raczej zebrał się w zbiorniku a pewnie nikt nie czyścił od nowości
Jedrek_G
 

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez jrzeuski » 25 paź 2010 12:11:18

I akurat teraz postanowił popłynąć do silnika? Trochę dziwne...
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez kuku54 » 25 paź 2010 12:25:13

własnie dziwne zeby akurat tak nagle sie wszystko zatkało, chodził dobrze nic nie wskazywało zeby sie cos zapychało i dopiero jak zatankowałem przejechałem 14 Km i zdechł.

Zatankowałem na małej stacji na która niby orlen dostarcza paliwa i niestety nie wziołem paragonu.
Odrazu mi sie podejrzana stacjia wydawała bo zaczym pompa sie włączyła to z 60gr juz mi nakrecił dystrybutor
kuku54
 

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez jrzeuski » 25 paź 2010 12:41:20

Pozostaje Ci więc jedynie "podziękować" tej stacji za współpracę. Orlen pewnie dostarcza paliwo, ale co do niego dolewa właściciel stacji to już jego tajemnica. Możliwe też, że to robota kierowcy cysterny, któremu gdzieś "ubyło" trochę paliwa po drodze i trzeba było czymś uzupełnić. A z tym nabiciem przed włączeniem się pompy to nic dziwnego. Pompa się włącza jak ciśnienie w układzie spadnie. A spada, bo paliwo zaczęło lecieć do baku, co już zarejestrował licznik. Co oczywiście nie wyklucza, że licznik jest źle skalibrowany...
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez kuku54 » 25 paź 2010 22:01:38

jrzeuski napisał(a):Pompa się włącza jak ciśnienie w układzie spadnie. A spada, bo paliwo zaczęło lecieć do baku, co już zarejestrował licznik. Co oczywiście nie wyklucza, że licznik jest źle skalibrowany...


Pewno jest jak mówisz ale na wiekszosci stacji po podniesieniu pistoletu z dystrybutora pompe słychac jak sie włącza nie trzeba zacząc tankowac a juz pracuje
kuku54
 

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez nightman » 26 paź 2010 14:04:20

Kiedyś jeździłem - jeszcze golfem - na taką fajną okoliczną stację. Zakończyłem wizyty po tym jak zobaczyłem pewnego wieczora po co gość ma od dystrybutora dwa węże połączone w jeden ( razem z 10 metrów pewnie miały )... Kutas kwadratowy wieczorkiem razem z kolegą spuszczali z tego węża do kanistrów...co za lujostwo.
Pewnie rankiem jak pierwszy klient zaczął tankować to miał kilka literków powietrza zamiast paliwa.
Avatar użytkownika
nightman
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1392
Obrazki: 0
Dołączył(a): 21 mar 2008 15:54:28
Lokalizacja: SBI
Pochwały: 10
Województwo: Śląskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez kuku54 » 27 paź 2010 21:54:55

I człowiek uczciwy jedzie zatankowac paliwa na stacji i w sumie nie wie co tankuje, cena paliwa coraz wyrzsza a tu na cpnie nie dosć ze syfu naleja to jeszcze mniej niz powinno a wiadomo czy opału odbarwianego nie ma sie w baku
kuku54
 

Re: [2.8] Problem z odpaleniem

Postprzez jrzeuski » 28 paź 2010 09:15:35

Opał dla silnika jest dobry, przynajmniej ten nieodbarwiany, bo innego nie próbowałem :mrgreen:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia strona

Powrót do 2.8 TDI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości