| Witamy ! | 
|---|
| 
						
							 | 
					





bienias_75 napisał(a):Nie pamiętam dobrze a za ciemno aby iść do auta, jutro jak nie zapomnę to Ci sprawdzę. Jeden przewód idzie do pompy wspomagania układu hamulcowego, jeden do miski olejowej. Nie pamiętam gdzie szedł 3 (ale chyba do miski jeden do boku, a drugi z góry). Jak się domyślam olej bierze tym z boku miski, a oddaje tym co z góry idzie do miski z góry). Jeśli się mylę to niech ktoś sprostuje, jak zajrzę do auta jutro to potwierdzę.

emil1906 napisał(a):to już rozumiem,dzięki z jasne wytłumaczenie.A mam jeszcze pytanie wąż który zasysa powietrze z serwa ma na swoim krańcu dołączony przewód która ma dziurę(wygląda jak by była fabryczna) iprzez to pompa dostaje lewe powietrze,czy tak ma być ?
 nic podobnego. Najlepiej zrób fotę to pomyślimy co tam miało być. Jak pamiętam to jest połączenie ze zbiornikiem podciśnienia i dalej cienkim przewodem do pompy wtryskowej.



jrzeuski napisał(a):Przy pracującym silniku zdejmij ten wąż, który wchodzi do pompy i przytknij palec. Zasysa? Jeśli tak, to przewód jest OK. Jeśli nie to szukaj dlaczego.





Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości