Witamy ! |
---|
|
Gadanie, wystarczy lewarek a potem raz puknąć młoteczkiem 250g. Działa to doskonale na górny i dolny sworzeń, ale niestety nie na kierowniczy i jego trzeba ściągaczem (jakby kto chciał wyjąć całą zwrotnicę np. celem wymiany łożyska igiełkowego).RudeBoy napisał(a):No żeby zbić dwa sworznie to młotkiem trzeba podziałać i to ostro
jrzeuski napisał(a):Gadanie, wystarczy lewarek a potem raz puknąć młoteczkiem 250g. Działa to doskonale na górny i dolny sworzeń, ale niestety nie na kierowniczy i jego trzeba ściągaczem (jakby kto chciał wyjąć całą zwrotnicę np. celem wymiany łożyska igiełkowego).RudeBoy napisał(a):No żeby zbić dwa sworznie to młotkiem trzeba podziałać i to ostro
Za pierwszym razem tłukłem 5 godzin i nic. Jak w końcu się zmęczyłem, to zacząłem myślećRudeBoy napisał(a):W frocie tłukłem i tłukłem...
jrzeuski napisał(a):Za pierwszym razem tłukłem 5 godzin i nic. Jak w końcu się zmęczyłem, to zacząłem myślećRudeBoy napisał(a):W frocie tłukłem i tłukłem...
wikked napisał(a):11. wyjmujemy wewnętrzne zabezpieczenie z wewnętrznego przegubu. To taki "drucik" włożony w rowek przegubu wewnętrznego który należy podważyć najlepiej śrubokrętem i pięknie nam sam wyskoczy.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość