JJKILLER napisał(a):RudeBoy napisał(a):jjkiller no przesadzasz z tym, że mtek na piachu jest porażka... a AT jedzie...
Z MTeka spuszczasz ciśnienie i jedzie po piasku jak czołg
Nie powiedziałem że porażka, ale że AT jest lepszy od MT, a to różnica. Z AT nic nie musisz spuszczać, a z MT nawet jak spuścisz to tylko do pewnego kąta podjedziesz, dalej już tylko na AT
Na torze F1 ???
Polemizował bym... przede wszystkim liczy się powierzchnia kontaktu z podłożem a nie wzór bieżnika. Na Mt trzeba inaczej ruszać bo wciśniecie gazu w podłogę może spowodować rychłe zakopanie się...
Z moich obserwacji na piaskowych podjazdach gdzie trzeba dołożyć do pieca zawsze MT zalatywał wyżej niż AT...
AT jednak mają jedną zajebistą zaletę... komfort na czarnym w każdych warunkach pogodowych...







 Killer, co mi klientów płoszysz?
 Killer, co mi klientów płoszysz? 
 SMS/PW/email/czat.
 SMS/PW/email/czat.



 
  
 



 A do rozbiegu po płaskim najlepsze są AT, ale na MT też da się rozbujać jak się dobrze pedałem gazu operuje. Widać to fajnie na rajdach, gdzie są piaskowe OSy.
 A do rozbiegu po płaskim najlepsze są AT, ale na MT też da się rozbujać jak się dobrze pedałem gazu operuje. Widać to fajnie na rajdach, gdzie są piaskowe OSy.


 =kłucic.Już z JJKILEREM zadarłem
=kłucic.Już z JJKILEREM zadarłem  
  

