| Witamy ! |
|---|
|
|

RudeBoy napisał(a):może mieć problem z poruszaniem się bez reduktora i z przednim mostemale to detale...


Satan napisał(a):ja mam 33x12,5 et 5 i błotniki przednie trzeba było całkiem uciąć. a na tyl weszły bez przeróbek.
do szerokich kapci musisz miec felge wysuniętą bo koła z przodu nie skręcisz.

kulek napisał(a):Satan napisał(a):ja mam 33x12,5 et 50 i błotniki przednie trzeba było całkiem uciąć. a na tyl weszły bez przeróbek.
do szerokich kapci musisz miec felge wysuniętą bo koła z przodu nie skręcisz.
Wrzuciłem dystans 3cm ale mysle o felgach z ET-25, a na seryjnym moscie smigasz? czy sztywniak?


zulu_mike napisał(a):GY DuraTrack 235/75
Trzeci napisał(a):MT[...]za szybka zejdą

oposs napisał(a):Bujda na resorach. Warunek: auto sprawne, opony dobrane do masy


Czyli gdzie?zulu_mike napisał(a):Internet niby twierdzi, że daje radę poza drogą.
Tam, gdzie jest sucho i twardo każda opona da radę. Różnice zaczynają się, gdy robi się mokro i miękko. Opon uniwersalnych nie ma. AT to kompromis dla osób, które na codzień jeżdżą po czarnym i czasem chcą sobie zjechać z asfaltu i poczuć się, że mają coś więcej niż typowy SUV. Ale w gęstym błocie czy torfie natychmiast się zakleja i robi się z niej slick, który już dalej nie jedzie. Do przejechania kałuży na polnej drodze AT wystarczą, do przebicia się przez większe błotko często już nie. Na piasku AT zajedzie daleko i to chyba jedyny grunt, na którym AT radzi sobie naprawdę świetnie. A agresywnych AT nie ma, takie opony nazywają się MT 
zulu_mike napisał(a):Myślę, że problemem z MT nie będzie ścieranie - 12 tys km rocznie, to kilka lat każde pojeżdżą, myślę o zachowaniu na drodze zimą. Jechałem tej zimy na miejscami łysawych BFG AT przy opadzie śniegu i około 0*C i szczerze przyznam, że myślałem którą barierkę zaliczę. Prędkość 30km/h i śmierć w oczach (no dobra, nie śmierć, ale rozbicie auta). Tego wolałbym uniknąć.
Jeśli opony były zużyte, to jakie to ma znaczenie jaka to będzie opona ? Żadna opona nie będzie trzymać, jeśli będzie łysa.

RudeBoy napisał(a):Duratracki to bardzo dobry kompromisowy wybór.

jrzeuski napisał(a): agresywnych AT nie ma, takie opony nazywają się MT![]()

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości