
| Witamy ! |
|---|
|
|


jrzeuski napisał(a):I to jest chyba jedynie słuszne podejście. Jak założyłem obecne kapcie (BFG MT KM 265/75/16) to dałem 1.8. Na tył (pusty bagażnik) "na oko" idealnie (kształt opony), ale z przodu lekki kapeć (silnik diesla ciężki jest). Dobiłem przód na 2.0 i jest wyraźnie lepiej, ale poobserwuję to jeszcze i może dam 2.2.STRUNA napisał(a):ja po asfalcie daję 2.2 we wszystkich kołach, niezależnie od auta, opon i załadunku.
PS. Na tabliczce mam, że tył zależy od obciążenia i przy pełnej tylnej kanapie i bagażniku nawet 2.5 zalecane.


, na czarne mam 2,0 a w teren 1,8 , Na czarne pompujecie do 2,5 nawet 




negru napisał(a):Na asfalt mam 1.8, przy obciążeniu 1.9 Bar - opony 245/70 R16. Jest to ciśnienie zalecane wg instrukcji i wg mnie OK. Nie wyobrażam sobie śmigania Frotką z ciśnieniem 2.5 bar po asfalcie. Każdą dziurę amortyzowałby dopiero kręgosłup kierowcy









Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości