Witamy ! |
---|
|
tbking napisał(a):Witam, wszystkich.
Nie wiedziałem gdzie spytać...
Czy Frotka B long 2.2 benzyna była produkowana z automatyczną skrzynia biegów?
Dziękuje i pozdrawiam
solo86 napisał(a):Kolejny z problemów do omówienia. Otóż po dłuższej trasie od punktu A do B (np. 50 km tj. jeździe jedynie do przodu bez żadnych przerw, wyłączania silnika itp. z dźwignią non stop w położeniu D) po zatrzymaniu pojazdu (cały czas pozycja D i wciśnięty hamulec) spadają chwilowo obroty do ok 400. Następnie spadek obrotów powtarza się ze stałą częstotliwością (cały czas pozycja D i wciśnięty hamulec), co widać na załączonym obrazku. Czasem mam wrażenie, że silnik mi zaraz zgaśnie. Nie wiem czy to kwestia skrzyni biegów, czy jakiegoś podzespołu silnika... Natomiast po zmianie położenia z D np. na R i z powrotem na D już takie spadki obrotów nie występują, czyli wszystko wraca do normy.
https://www.youtube.com/watch?v=wQMATZIS_xg
Druga sprawa, to wg mnie dziwna reakcja silnika na zmianę położenia położenia lewarka, czyli podobne spadki obrotów ale i wzrost, występujące między położeniami D,N,R itd., co także widać na załączonym obrazku. Oba filmiki kręcone w tym samym czasie po takiej 50 km trasie.
https://www.youtube.com/watch?v=wljZkrPFZIE
Prorok78 napisał(a):No to przecież masz czarno na bialym:
- za wysoki stan sondy
- mieszanka za uboga (korekta dawki poza zakresem)
sprawdzic sondy i wyregulować gaz krokowiec nie bedzie miec nic do tego
Prorok78 napisał(a):Pzy tych objawach to raczej jest proteza... U mnie tez gaziarz zaklinał sie że reduktor, że komputer i wogóle to najlepiej nowa instalacja (oczywiście u niego)...
Zmiana sond, reset komputera auta i nagle wszystko zaczęło działac...
Prorok78 napisał(a):Zdecydowanie orginał - pzy czym ja kupowałem sprawne używki i byłem szczęśliwy Te 'uniwersalne' sa podobno do bani - nie testowałem ale też nie chciałem ryzykować...
Jeśli chodzi o parametry pracy silnika, to najważniejsza jest sonda przed katalizatorem (ja miałem V-ke więc miałem ich cztery - 2 przed i 2 za katem)...
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości