| Witamy ! |
|---|
|
|




Spokojnie, jak dziabniesz przecinakiem osadzenie tulei, to przejedziesz to pilnikiem przed wbiciem nowej. Ale najlepiej tak jak pisał Nesfor użyć dłuta do betonu, bo jest twarde a na tyle tępe, że metalu nie przetnie. Jak mi szkoda naparzać mocno w dłuto, to biorę przyszlifowany pręt zbrojeniowy (minimum 12mm ożebrowane) i też świetnie się sprawdza przy wybijaniu tulei czy bieżni łożysk.Prorok78 napisał(a):No i mam watpliwosc czy z jednego z nich jak wydlubie tuleje to czy cokolwiek z mocowania zostanie - w sensie z kolnierza…








monsterGarage Kraków napisał(a):jest inny zakres pracy wahacza.



Prorok78 napisał(a):Hmm...takim ze poliuretany są sztywniejsze i mniej podatne na skręcanie. .
skąd bierzecie... inaczej : mieliście kiedyś założone ? poliuretany są twardsze i to jest ich plus i minus- ok , ale nigdy nie ograniczają skoku zawiasu... no jak ?
nesfor napisał(a):Oj oj zebys sobei nie narobil kukuja u sibie zrobilem specjalna rozporke ( rura przecieta na pol) pomiedzy ramiona wachacza i docisnolem wszystko na prasie ( pospawana rama i podnosnik hydrauliczny 12 ton )
w manualu tego nie ma ale chyab jest zasada ze sruby na tulejach dokreca sie jak zawieszenie sie ulozy, ja jestem pedantem jesli chodzi o dokrecanie srob i dokrecalem w0g instrukcji tylko ciezko bo nie mialem plaskich kluczy z dynanometrem a ajk pospawalem to mi kolo przeszkadzalo ....
swoja droga musze u sibie na dniach sprawdzic jak febesty zyja bo dzis zagladalem i wygladaja jakbys sie scieraly ?!??





bednar1982 napisał(a):Czy tuleje wahacza górnego frontera b 3.2 są takie same jak w innych fronterach b.






bart322 napisał(a):Kuwa, dopiero co je zalozylem...

Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości