| Witamy ! |
|---|
|
|


RudeBoy napisał(a):Ja założyłem jeden Maxgear dolny.. zobaczymy jak przetrwa Rumunię
Maxgear ma dwie zalety jest tani i ma kalamitkę![]()
Zajebiste są sworznie firmy 555. Japońska jakość a cena przyzwoita.


RudeBoy napisał(a):Nie wiem czy warto... najechane na nim w tej chwili 15.000
Z czego przetrwał dwa tygodnie katuszy w Rumunii - 1800km offroadu. Luzów nie ma działa.
Nie mniej jednak trza pamiętać że to baaardzo budżetowy towar.
Tyle, że ostatnio znalazłem paragon i ja za tego maxger-a zapłaciłem brutto 28złJak za tą cenę jest zajebisty. Ale lamforder jeździ ze mną cały czas i czeka na śmierć maxgear-a
i to jakiś zwykły bez kalamitki.tak właśnie myślę czy je zakupić czy szukac innych
bo moje auto "katowane" raczej nie będzie,służy codziennie do dojazdu do pracy i spowrotem.około 60km dziennie z tego około 40km to asfalt.i tak się właśnie zastanawiam co wybrać bo jest tego pełno ale które i za ile 









jrzeuski napisał(a):Gwint nie ma znaczenia, bo w komplecie jest do niego nakrętka. Natomiast istotna jest średnica trzpienia a to na pewno pasuje skoro to jest do Froty, bo nie było różnych.


jrzeuski napisał(a):Ale to jest rozmiar gwintu a nie sworznia. Dolne też występują z różnym gwintem.

Powrót do Zawieszenie i układ kierowniczy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość