Witamy ! |
---|
|
jrzeuski napisał(a):Simex na szosę to nie jest dobry pomysł a zwłaszcza oryginalny. MT już ujdzie, ale hamowanie na mokrym to i tak będzie dramat, nieważne czy nalewka czy bieżnik.
tupek napisał(a):Ja jak się na łące naoglądałem frot jeżdżących w teren to, z wcześniej wspomniana frotą miały wspólne tylko niektóre elementy poszycia zewnętrznego.
Moja wyglądała jak obniżona ,
Niewiele??? Widziałeś kiedyś simexa na żywo czy tylko fotki? Bliżej mu do opony od traktora niż samochodu. Styk z asfaltem ma tylko paroma kostkami, pomiędzy którymi hula wiatr. Natomiast w błocie trakcja jest taka, że to co na MT ledwo przejeżdża się 4x4, to na simexie robi się na samym tyle popijając piwko. O ile oczywiście mosty wytrzymająmarek230482 napisał(a):jrzeuski napisał(a):Simex na szosę to nie jest dobry pomysł a zwłaszcza oryginalny. MT już ujdzie, ale hamowanie na mokrym to i tak będzie dramat, nieważne czy nalewka czy bieżnik.
A czemu? simex niewiele agresywniejszy od zwykłego MT
marek230482 napisał(a):No tylko na fotkach
Jak najbardziej chciałbym mieć opony dobre w błocie tego u mnie po okolicach najwięcej. Ale raczej nie topię się "do lamp" Też potrzebuję bądź co bądź z 20-30% pojechać asfaltem. Czasami podjadę do sklepu, odbiorę dzieci. Poza tym tylko polami się jeździć nie da. Czasami trzeba asfaltem dojechać, przejechać. Do tego co jakiś czas (kilka razy w roku) trochę dalsza wyprawa z przyczepą np na zlot forumowy Nie mam doświadczenia w tym. W poprzedniej terenówce miałem AT a potem kupiłem nowe MT cordiant off-road (ma tylko jeden kształt protektora). Różnica była przepastna na +
Obecne BF AT nie nadają się w ogóle w teren jak dla mnie. Nie spełniają w ogóle moich oczekiwań. Ślizga się i mieli na byle czym mokrym. Dlatego na pewno MT. Ale skoro tak straszysz tym simeksem to może faktycznie kupię jakąś zwykłą MT "kostkę"?
marek230482 napisał(a):Obecne BF AT nie nadają się w ogóle w teren jak dla mnie. Nie spełniają w ogóle moich oczekiwań. Ślizga się i mieli na byle czym mokrym.
Akurat Insy bieżniki są super. Sam mam Special Tracki w tym rozmiarze i okazyjnie kupiłem jeszcze z włoskami za 2k.marek230482 napisał(a):Heheheh dobre 3k za komplet bieżnikowanych. Jakbym miał tyle pieniędzy to bym z wami tu nie dyskutował i kupił nowe a nie bieżniki a poza tym do takich dużych opon to chyba mam za mały lift.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości