Witamy ! |
---|
|
musisz przełączyć dźwignię napędów z pozycji 2H na 4H przy unieruchomionym pojeździe
a przy wyłączaniu reduktora należy (też na postoju) po przełożeniu dżwigni z 4L na 4H powoli przejechać ok. 1 metra w kierunku przeciwnym niż jechaliśmy
jak masz zapięty przód to jeśli przesuniesz dźwignię z 4l na 4H na 2H , a nie zmienisz kierunku jazdy to reduktor i przód pozostaje cały czas załączony
smolin23 napisał(a):jak masz zapięty przód to jeśli przesuniesz dźwignię z 4l na 4H na 2H , a nie zmienisz kierunku jazdy to reduktor i przód pozostaje cały czas załączony
Reduktor będzie rozłączony ( Będą biegi szosowe), przedni napęd też będzie rozpięty, tylko, że koła będą napędzały półosie i most przedni, ale w układzie nie będzie naprężeń, co najwyżej mogą się pojawić dodatkowe wibracje lub szum z przedniego napędu.
Powrót do Układ przeniesienia napędu
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości