zobacz na 2 rzeczy:
jedna to "odma" która idzie od silnika(góra/tył silnika od strony kierowcy) do filtra powietrza taka rurka gumowa podłaczona przed filtrem) jeżeli na zapalonym silniku jest tam ciśnienie i "dmucha" -> to silnik do naprawy 

  moze tylko uszczelniacze, może pierścienie, a moze cała głowica, albo cały dół 

dwa to turbina odkręć oba węże gumowe (jeden na wejsciu od strony filtra) jezeli ma olej to j/w odma ciśnie i lipa 
a jak na wyjściu z turbiny (drugi wąż w strone intercoolera) jest olej, a na odmie nie ma, to znaczy ze turbo pada i nieszczelne jest 
 zawsze mozna złapać za łopatki w turbinie po ściągnięciu dolotu (filtr powietrza<->turbo) i zobaczyć czy ma luzy które przy turbinie nie są wskazane 
do kontroli wystarczy śrubokręt lub kombinerki no i zgoda właściciela 

) 
!!! UWAGA nie należy wykonywać żadnych prac przy turbinie (sprawdzanie) przy właczonym silniku !!!aa i nie wierz w teksty typu każda turbina tak ma i że to takie smarowanie  

  bo juz takie teksty słyszałem 

)