Witamy ! |
---|
|
ttoby napisał(a):hehe ....
ciekawe jak by sie jezdzilo autem bez amortyzatorw ... na samych resorach/spregach i drazkach ...
Arni napisał(a):tylko przechyla sie bardziej i to wszystko.
Nie mierzy się od ziemi tylko od środka koła, żeby wyeliminować wpływ rozmiaru opon.JJKILLER napisał(a):ps. a ile ma seryjna od ziemi do błotnika![]()
Dodając pióro utwardziłeś zawieszenie i dlatego terazpss. czy wasze po lifcie też się tak śmiesznie zachowują, chodzi mi o to podskakiwanie, czy poprostu miałem już tak skoszone zawieszenie że na nic nie reagowało
Prościej było wywalić chlapaczeJJKILLER napisał(a):Najpierw wsadziłem te od żuka imam kapcie 31" i po założeniu koła zaczęło trzeć o tą blachę co trzyma chlapacz (i to bardzo) dlatego wsadziłem znowu swoje a z żuka tylko dołożyłem środkowe pióro.
jrzeuski napisał(a):Prościej było wywalić chlapacze
Zbieżności nie, ale jeśli przekładasz też górny sworzeń pod wahacz, to zmienia się kąt pochylenia koła i wizyta na geometrii jest wskazana, choć można to zrobić samodzielnie na parkingu czy w garażu. Chyba, że chcesz się szybko pozbyć bieżnika z krawędzi opon.Wuja napisał(a):Czy w longu B po podniesieniu przodu o 5 cm na drążkach skrętnych wymagane jest ustawienie zbieżności?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości