Mam kilka pytań dotyczących jak w temacie 2,3 TDI. Z góry piszę że szukałem na forum i w instrukcji Haynesa, ale nie znalazłem.
Otóż mam problem z odpalaniem jak większość

Postanowiłem pogrzebać i poszukać co jest tego przyczyną, okazało się że uszkodzona była mechaniczna pompa paliwa, ta napędzana od silnika. Wymieniłem ją, sprawdziłem świece, wszystkie w porządku. Przez jakiś czas po wymianie pompy miałem spokój. Wcześniej próba zapalenia froty kończyła się rozładowaniem akumulatora i odpalaniem jej rozruchem ze spawarki. Teraz jest już dużo lepiej, ale im zimniej tym mam większe problemy z odpaleniem, przedwczoraj znowu skończyłem akumulator. Ogólnie im zimniej tym ciężej odpalić na zimnym silniku.
Ok, przejdę do pytań. Dołączyłem 2 zdjęcia z wnętrza froty i zaznaczyłem strzałkami od A do F punkty które mnie interesują.
Jako że nie mam dużego doświadczenia z silnikami i praktycznie uczę się wszystkiego sam z instrukcji i forum to proszę o pomoc w zidentyfikowaniu tych punktów i ich działania.
Zdjęcie 1

Zdjęcie 2

Zdjęcie 1, pkt. A i B.
Jest zaznaczona taka mała dźwignia której położenie zmienia się razem z położeniem linki od gazu.
Dzisiaj zauważyłem że spadła dolnego zaczepu i nie poruszała się. Za co to coś odpowiada? Wiem że reguluje to coś co jest oznaczone jako B? Co to jest to B?

Coś jakby jakaś przepustnica pracująca równolegle z gazem, nie wiem co to jest.
Czy to mogło wpływać na długie kręcenie po dłuższym postoju? Niby dzisiaj już po kilkugodzinnym postoju zapaliła prawie od razu po zamocowaniu tego na swoim miejscu i zabezpieczeniu drutem.
Zdjęcie 1 pkt. C.
Co to w ogóle jest i za co odpowiada?
Zdjęcie 2 pkt. D
Założyłem w tym miejscu przeźroczysty wężyk, bo zauważyłem że czasami gromadzi się tam powietrze a czasami olej. Co prawidłowo powinno tam być? Zauważyłem również że przy energicznym naciśnięciu pompki paliwa pojawia się w tym wężyku powietrze. Przy delikatnym pompowaniu idzie czyste paliwo. No a czasami jest samo powietrze... Jak to powinno wyglądać?
Zdjęcie 2 pkt. E i F
Na który z dwóch zaznaczonych węży mam założyć zawór zwrotny? Po strzałkach na pompie wnioskuję, że na F, ale wolę się upewnić.
Gdybym miał do kogo się zwrócić w okolicy z pomocą, to nie trułbym na forum, no ale niestety okoliczni mechanicy boją się w ogóle zaglądać do samochodów 4x4.
Z góry dziękuję za pomoc
